تعویض ال سی دی اپل واچ با ضمانت

  • تاریخ انتشار : مرداد ۱۷, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

ال سی دی یا همان صفحه نمایش اپل واچ (Apple Watch) هم ممکن است مثل آیفون های این شرکت بشکند، ترک بردارد یا بنا به هر دلیل در عملکردش اختلال هایی ایجاد شود. خوشبختانه در شرایطی که لازم باشد می‌توان با تعویض این قطعه مشکل را برطرف کرد. با خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید تعویض ال سی دی اپل واچ را با ضمانت بهترین کیفیت انجام دهید. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم. با آداک فیکس همراه شوید.

تعویض ال سی دی اپل واچ | Apple Watch

ساعت هوشمند اپل یا اصطلاحا Apple Watch در نسخه های مختلفی روانه بازار شده و تقریبا هر سال شاهد عرضه یک نسخه جدید از این سری گجت های پوشیدنی شرکت اپل هستیم. ساختار ساعت هوشمند اپل هم مثل آیفون هایش بوده و این گجت از قطعات مثل پنل تاچ ال سی دی، پردازنده، رم، حافظه داخلی و دیگر قطعات این چنینی بهره می‌برد. بنابراین درست مثل آیفون های اپل احتمال خراب شدن قطعات سخت افزاری این گجت هم وجود دارد. در برخی مواقع ممکن است کاربر مجبور به تعویض ال سی دی اپل واچ شود. برخی از رایج ترین عواملی و شرایطی که می‌توانند انجام این کار را الزامی کنند به شرح زیر هستند:

  • شکستن ال سی دی: تقریبا رایج ترین عامل و دلیلی که کاربران را مجبور به تعویض کردن تاچ ال سی دی Apple Watch می‌کند همین عامل شکستگی است که در اغلب مواقع هم به دلیل سهل انگاری کاربران شاهد وقوع این مشکل هستیم. برای مثال تصور کنید ساعت اپل شما از دستتان افتاده و صفحه ساعت با سرامیک یا جسم سختی برخورد کرده و شکسته باشد! اعمال هرگونه فشار و ضربه به صفحه ساعت می‌تواند منجر به شکستن ال سی دی گردد و تعویض ال سی دی اپل واچ را الزامی کند.
  • روش نشدن صفحه و سیاه شدن آن: مشکل بعدی که می‌تواند در صفحه نمایش Apple Watch به وقوع بپیوندد مربوط به روشن نشدن صفحه یا سیاه شدن ال سی دی آن می‌شود. این مشکل هم عموما خود به خود در صفحه ساعت های اپل به وجود نمی‌آید و یک عامل خارجی منجر به ایجاد آن خواهد شد. این عامل خارجی می‌تواند ضربه، فشار یا حتی آب خوردگی باشد! درست است که ساعت هوشمند اپل مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد اما با این حال اگر به هر طریق آب و مایعات به داخل آن نفوذ پیدا کنند می‌توانند منجر به خراب شدن آن و کار نکردن ال سی دی شوند.
  • کار نکردن تاچ: کار نکردن تاچ دلیل شایع سومی است که می‌تواند افراد و کاربران را برای تعویض ال سی دی اپل واچ به مراکز تعمیرات تخصصی اپل بکشاند. تصور کنید روی صفحه نمایش ساعت Apple Watch شما مه چیز به تصویر کشیده شده و دکمه های فیزیکی لبه های ساعت هم کار کنند اما وقتی روی صفحه ساعت را لمس می‌کنید، تاچ آن درست عمل نکند و عکس‌العمل مناسبی را نداشته باشد. در اینگونه مواقع تاچ ساعت دچار مشکل شده و پنل ال سی دی و تاچ نیاز به تعویض خواهند داشت. این مشکل هم عموما در اثر ضربه یا وارد شدن فشار به ساعت به وقوع می‌پیوندد.

موارد فوق از رایج ترین حالت ها و عوامل خراب شدن صفحه نمایش ساعت اپل هستند. عوامل و شکل های دیگری هم وجود دارند که می‌توانند به شکل مشابه از خراب شدن صفحه ساعت خبر دهند. به طور کلی هر زمان در عملکرد تاچ LCD گوشی اختلالی ایجاد شد یا تغییرات ظاهری مثل شکستگی و ترک روی صفحه ساعت مشاهده گردید، باید از سرویس یک تعمیرکار خوب برای بررسی و رفع مشکل استفاده شود. در نظر داشته باشید که تعمیر اپل واچ کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و تجربه بالا دارد، بنابراین به هیچ عنوان انجام این تعمیر را به دست هر تعمیرکاری نسپارید.

هزینه تعمیر ال سی دی ساعت اپل واچ

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که کاربران همیشه مطرح می‌کنند مربوط به هزینه تعمیر ال سی دی ساعت اپل واچ می‌شود! خوشبختانه هزینه تعمیرات ساعت اپل یا همان Apple Watch به اندازه آیفون های جدید این شرکت نیست و در مقایسه با آیفون های جدید هزینه کمتری دارد. بنابراین خیلی از این نظر جای نگرانی نخواهید داشت. شما با استفاده از خدمات مراکزی مثل مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس قادر خواهید بود که تعمیرات ساعت هوشمند اپل خود را با کمترین هزینه و قیمت انجام دهید. اما هزینه دقیق تعمیر ال سی دی Apple Watch به نوع خرابی و تعمیری وابسته خواهد بود که باید در گجت انجام گیرد!

به عنوان مثال در برخی مواقع ممکن است هیچ راهی به غیر از تعویض کردن کامل پنل تاچ ال سی دی ساعت وجود نداشته باشد! طبیعتا در این شرایط هزینه تعمیر کمی بالاتر از سایر شرایط خواهد بود چون نیاز می‌شود یک پنل تاچ LCD جدید اورجینال جایگزین پنل فعلی و فابریک ساعت شود. البته باز هم هزینه تعویض ال سی دی اپل واچ به اندازه آیفون های این شرکت نخواهد بود و به مراتب در مقایسه با آن هزینه کمتری دارد. ضمنا گاها می‌توان با استفاده از پنل های دست دوم یا پنل های غیر اورجینال هم هزینه تعمیرات را کاهش داد. در نظر داشته باشید که این روش ها باید با آگاهی مشتری و صرفا با تایید وی انجام گیرند تا هزینه تعمیرات کاهش پیدا کند. متاسفانه برخی تعمیرکاران بدون آگاهی متقاضی و مشتری از این روش ها برای کاهش هزینه تعمیر استفاده می‌کنند و در نهایت از متقاضی تعمیرات هزینه تعویض و نصب ال سی دی اورجینال را دریافت می‌نمایند!

تعویض ال سی دی اپل واچ با ضمانت

به همین جهت است که همیشه توصیه داریم برای تعمیرات ساعت هوشمند اپل فقط از سرویس مراکز تعمیری استفاده کنید که شناخته شده هستند و در قبال کیفیت تعمیرات انجام گرفته تضمین و گارانتی ارائه خواهند کرد. اما در برخی مواقع که شکستگی های روی صفحه نمایش Apple Watch  سطحی باشد و هیچ اختلالی در عملکرد تاچ و LCD مشاهده نشود می‌توان با تعویض گلس مشکل صفحه آن را برطرف ساخت و طبیعتا نیازی مبنی بر تعویض کردن تاچ و ال سی دی گجت وجود ندارد. تعویض گلس اپل واچ درست مثل تعویض گلس شکسته آیفون هاست و از نظر ماهیت هیچ تفاوتی مابین این دو روش تعمیر وجود ندارد.

اگر بتوان مشکل صفحه نمایش اپل واچ را صرفا با تعویض گلس برطرف ساخت، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه ها به عمل می‌آید. بنابراین و با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم می‌توان اینطور جمع‌بندی کرد که اولا هزینه تعمیر ال سی دی ساعت اپل واچ خیلی زیاد نیست و از این بابت جای نگرانی برای متقاضیان وجود ندارد. ثانیا روش و نوع تعمیری که باید روی ساعت و صفحه نمایش آن انجام گیرد نقش مهمی در تعیین هزینه تعمیرات دارد و ثالثا اینکه این تعمیر به هیچ عنوان نباید به دست هر تعمیرکاری سپرده شود. با سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید تعمیر و تعویض ال سی دی اپل واچ را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید.

نکات مهم در تعویض ال سی دی اپل واچ

از آنجایی که ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ یک گجت بسیار ظریف و حساس است، باید برای تعمیر آن به نکات خاصی توجه شود که منجر خواهند شد بهترین بازده از تعمیرات مذکور دریافت گردد. در صورت بی‌توجهی به این نکات ممکن است شما بعد از انجام تعمیر و تعویض ال سی دی اپل واچ خود از نتیجه آن راضی نشوید. مهمترین نکاتی که باید بدین منظور به آن ها توجه کنید به شرح زیر هستند:

  • تجربه تعمیرکار: تجربه تعمیرکاری که قرار است ساعت هوشمند Apple Watch شما را تعمیر کند نقش بسیار مهمی در کیفیت کار دارد! به هیچ وجه نباید تعمیر گجت هایی مثل اپل واچ که بسیار حساس هستند توسط هر تعمیرکار کم تجربه‌ای انجام شود چون احتمال آسیب زدن به دیگر قطعات سالم ساعت در این شرایط افزایش پیدا می‌کند. در مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس از تجربه کارشناسان مجرب و برتر کشور برای تعمیر Apple Watch استفاده خواهد شد و بدین ترتیب بهترین نتیجه قابل دستیابی می‌شود.
  • تجهیزات و لوازم تعمیر: ظرافت خاصی که در طراحی و کنار هم قرار دادن قطعات ساعت هوشمند اپل بکار رفته به گونه‌ایست که باید حتما در تعمیر آن ها از تجهیزات و لوازم خاصی استفاده شود. متاسفانه در اغلب مراکز تعمیرات موبایل این لوازم و تجهیزات مورد استفاده قرار نگرفته و موجود نیستند و این امر می‌تواند مستقیما کیفیت تعمیرات را تحت تاثیر قرار داده و منجر به افت آن شود.
  • قطعات اورجینال: همیشه باید در تعمیرات اپل از اورجینال بودن قطعاتی که در گوشی یا گجت های این شرکت نصب می‌شوند اطمینان حاصل کنید. شرایطی کاملا مشابه در تعویض ال سی دی اپل واچ برقرار است و اگر لازم بود پنل تاچ LCD ساعت تعویض گردد شما باید حتما از اورجینال بودن این پنل اطمینان حاصل نمایید. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس تمام پنل های تاچ LCD نصب شده در ساعت اپل متقاضیان مشمول ضمانت اورجینال بودن می‌شوند.
  • تضمین کیفیت تعمیر: متاسفانه سرویس اغلب تعمیرکاران و مراکز تعمیرات موبایل قابل اعتماد نیست و از نظر کیفی سطح بالایی را ارائه نمی‌کند. به همین جهت دریافت تضمین کیفیت تعمیر موضوع مهمی است که می‌تواند نشان دهنده اطمینان تعمیرکار یا مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیر موبایل در قبال کیفیت کارش باشد. پس سعی کنید از سرویس مراکز و تعمیرکاران استفاده نمایید که کیفیت تعمیرات صورت گرفته روی ساعت هوشمند اپل شما را گارانتی می‌کنند.
  • هزینه: طبیعتا هزینه تعمیرات هم موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید و در بخش های قبلی هم به طور کامل در رابطه با این مسئله صحبت کردیم. با سرویس مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس می‌توانید تعمیر و تعویض ال سی دی اپل واچ را با صرف کمترین هزینه و تضمین کیفیت انجام دهید.

با در نظر گرفتن نکات فوق قادر خواهید بود که یک تعمیر کاملا مطمئن را روی ساعت هوشمند اپل خود انجام داده و بهترین مرکز و سرویس دهنده تعمیرات را برای این گجت انتخاب کنید. اگر می‌خواهید تعمیر ساعت Apple Watch شما بدون کوچک ترین دغدغه‌ای انجام شود، توصیه ما این است که از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید چون در این مرکز تعمیرات تخصصی اپل و تمام گجت هایش با تضمین کیفیت تعمیرات، ضمانت اورجینال بودن قطعات تعویضی و به دست مجرب ترین کارشناسان انجام می‌گیرد و تمام استانداردهای لازم در حین تعمیر هم رعایت می‌شوند.

مدت زمان تعمیر صفحه نمایش Apple Watch

بد نیست کمی هم در مورد مدت زمانی صحبت کنیم که برای انجام تعمیرات روی صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل باید صرف شود. این مدت زمان با توجه به نوع تعمیری که باید بر روی صفحه ساعت انجام گیرد متفاوت خواهد بود. اگر شرایط طوری باشد که تعویض ال سی دی اپل واچ در دستور کار قرار داده شود، این تعمیر خیلی زمانگیر نخواهد بود و یک تعمیرکار با تجربه می‌تواند ظرف چند ساعت این تعمیر را انجام دهد. عموما در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس این تعمیر ظرف 2 الی 3 ساعت انجام خواهد شد.

اما اگر قرار باشد تعمیر صفحه شکسته ساعت هوشمند اپل با تعویض گلس روی آن صورت پذیرد، مدت زمان بیشتری برای انجام این تعمیر لازم خواهد بود! این تعمیر مراحل پیچیده‌تری در مقایسه با تعویض تاچ LCD دارد و به همین جهت هم بیشتر از حالت عادی نیازمند زمان خواهد بود. ضمن اینکه در خیلی از مراکز تعمیرات گوشی اصلا ابزارها و تجهیزات مناسب برای انجام این روش تعمیر و پیاده سازی آن وجود ندارد! در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس تعویض گلس شکسته صفحه Apple Watch تقریبا ظرف 5 الی 6 ساعت انجام می‌شود و عموما بعد از یک روز ساعت اپل تحویل مشتری می‌گردد.

بنابراین اگر مسئله زمان و سرعت عمل در تعمیرات ساعت اپل برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، از سرویس هر مرکز تعمیراتی استفاده ننمایید چون در اغلب مواقع تعمیرکاران بازار آزاد و مراکز تعمیر غیرتخصصی در این زمینه عملکرد ضعیفی دارند و اصطلاحا بدقول هستند! با واگذار کردن تعمیرات ساعت اپل خود به مرکز تعمیرات آداک فیکس می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تعمیر و تعویض ال سی دی اپل واچ خود باشید و دوباره مثل روز اول از این گجت استفاده کنید.

تعویض ال سی دی اپل واچ با ضمانت

آداک فیکس و تعویض ال سی دی اپل واچ

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم کاملا مشخص است که ساعت هوشمند اپل از ظرافت بالایی برخوردار بوده و برای انجام تعمیرات روی آن و به ویژه برای تعمیر کردن صفحه نمایش این ساعت نمی‌توان به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. استانداردهای خاصی وجود دارند که باید در تعمیر و تعویض ال سی دی اپل واچ رعایت شوند و متاسفانه این استاندارد ها در تمام مراکز تعمیرات موبایل رعایت نخواهند شد و این امر سبب می‌گردد که کیفیت تعمیرات در سطح مورد نیاز قرار نگیرد و کاربر از نتیجه تعمیر راضی نباشد.

اما با خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید تعمیرات Apple Watch را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. تعمیراتی از قبیل تعویض ال سی دی اپل واچ در این مرکز با ارائه گارانتی در قبال کیفیت تعمیر و همچنین اورجینال بودن قطعات تعویض شده انجام خواهد شد تا خیال مشتری از همه جهت راحت باشد. سرعت عمل بالا، بکارگیری تجهیزات مدرن و هزینه مناسب هم از دیگر مزیت هایی است که با استفاده از سرویس آداک فیکس قادر به بهره‌مندی از آن ها می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 02177921002 تماس حاصل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه