تعمیرات تخصصی اپل واچ با کمترین هزینه

  • تاریخ انتشار : خرداد ۱۴, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

اپل واچ (Apple Watch) یا همان ساعت هوشمند اپل هم می‌تواند بنا به دلایل مختلف دچار مشکل و اختلال شده و نیازمند انجام تعمیر شود. تعمیرات اپل واچ باید به طور تخصصی صورت پذیرند و تمام استانداردهای اپل در انجام آن رعایت شود. در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با تعمیرات تخصصی اپل واچ با کمترین هزینه در مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس صحبت کنیم. با آداک فیکس همراه باشید.

رایج ترین تعمیرات Apple Watch

همه گچت های الکترونیکی ممکن است به مرور زمان یا با بروز اتفاق های خاص دچار اختلال و مشکل شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. ساعت هوشمند اپل یا همان Apple Watch هم از این قاعده مستثنا نیست. تعمیر اپل واچ می‌تواند بنا به دلایل مختلف صورت پذیرد و به شیوه های متنوعی انجام شود. رایج ترین تعمیرات Apple Watch را می‌توان در دسته های زیر طبقه‌بندی کرد:

  • تعمیرات نرم افزاری: تعمیرات نرم افزاری شامل مجموعه تعمیراتی هستند که مستقیما و صرفا مربوط به بستر نرم افزاری ساعت خواهند بود و با بستر سخت افزاری آن ارتباطی ندارند. به عنوان مثال اگر ساعت اپل شما آپدیت نمی‌شود یا دائما هنگ می‌کند یا با مشکلاتی مثل ریستارت شدن خودکار رو به رو است، احتمالا نیازمند تعمیرات نرم افزاری خواهید بود. پس شاخه اول تعمیرات تخصصی اپل واچ مربوط به موارد نرم افزاری می‌شود.
  • تعویض گلس شکسته ساعت: درست مثل آیفون های اپل که روی صفحه نمایش یا اصطلاحا ال سی دی آن ها یک لایه شیشه محافظ ضد خش نصب شده، اپ=ل واچ هم شرایط مشابه دارد و روی صفحه نمایش آن یک لایه گلس یا شیشه محافظ نصب است. در برخی مواقع احتمال دارد در اثر ضربه یا افتادن ساعت از دست کاربر، این شیشه محافظ بشکند و نیاز به تعویض پیدا کند. این تعمیر که اصطلاحا به آن تعویض گلس شکسته ساعت اپل می‌گویم هم یکی دیگر از رایج ترین تعمیرات Apple Watch است.
  • تعویض تاچ ال سی دی: در برخی مواقع ممکن است ضربه‌ای که به ساعت وارد شده یا فشاری که بر روی آن اعمال شده است منجر گردد که تاچ و ال سی دی آن هم آسیب دیده و کار نکنند. در اینگونه مواقع باید تعویض تاچ ال سی دی اپل واچ در دستور کار قرار گیرد. این تعمیرات یکی از پرهزینه‌ترین تعمیرات ساعت هوشمند اپل خواهد بود و متاسفانه یکی از پر تقاضاترین تعمیرات این گجت هم محسوب می‌شود.
  • تعویض باتری: باتری بکار رفته در ساعت هوشمند اپل هم مثل باطری آیفون های این شرکت است و به مرور زمان با افت کیفیت عملکرد رو به رو می‌شود. بنابراین تعویض آن بعد از چند مدت الزامی خواهد بود چون قدرت شارژدهی باتری بعد از بازه زمانی مشخصی به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد. به همین سبب تعویض باتری هم به یکی از رایج ترین تعمیرات Apple Watch تبدیل شده است.
  • تعمیرات تخصصی برد: در برخی مواقع هم ممکن است مشکلاتی از قبیل آب خوردگی و نفوذ آب به داخل ساعت اپل منجر شوند که در عملکرد مادربرد اصلی آن مشکلات و اختلال هایی به وجود آید. در اینگونه مواقع باید یک تعمیر کاملا تخصصی که شامل عیب یابی و رفع مشکل می‌شود بر روی ساعت انجام گیرد. متاسفانه این تعمیر هم از تعمیرات رایج اپل واچ است.

موارد فوق از رایج ترین تعمیرات تخصصی اپل واچ محسوب می‌شوند. اگر شما هم از کاربران این گجت شیک و کارآمد هستید و بنا به هر دلیل در عملکرد ساعت شما اختلالی به وجود آمده است نگران نباشید، چون با سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس قادر خواهید بود که تعمیر اپل واچ خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن انجام دهید. در ادامه بیشتر در رابطه با جزئیات این موضوع و تعمیرات تخصصی ساعت هوشمند اپل صحبت خواهیم کرد.

تعمیرات تخصصی اپل واچ با کمترین هزینه

نکات مهم در تعمیرات تخصصی اپل واچ

نکات مهمی وجود دارند که یک تعمیرکار و همچنین متقاضی تعمیرات باید در زمان اقدام به منظور تعمیر ساعت هوشمند خود به آن ها توجه ویژه‌ای داشته باشند، در غیر این صورت مطمئن باشید که کیفیت تعمیرات آنقدرها که باید رضایت بخش نمی‌شود و حتی ممکن است در مدت زمان کوتاهی مشکلات عدیده را هم به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین نکاتی که باید در تعمیرات تخصصی اپل واچ به آن ها توجه شوند به شرح زیر هستند:

  • تخصص، تجربه و مهارت تعمیرکار: مهمترین موضوعی که باید در تعمیر اپل واچ به آن دقت شود مربوط به تجربه و تخصص تعمیرکار است. تعمیرات این چنینی به هیچ عنوان نباید به دست هر تعمیرکار کم تجربه‌ای واگذار شوند چون از جزئیات و نکات ریز متعددی برخوردار هستند. در صورتی که تعمیرات ساعت هوشمند اپل توسط تعمیرکاری با تجربه و آشنا با این زمینه انجام گیرد، خیالتان از بابت کیفیت آن راحت تر خواهد شد. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس تعمیرکارانی فعال هستند که سال هاست در زمینه تعمیرات تخصصی Apple Watch تجربه دارند و می‌توانند تعمیر مورد نیاز را با بهترین کیفیت روی ساعت هوشمند شما انجام دهند.
  • تجهیزات و لوازم تعمیر: تجهیزات و ابزارهایی که در تعمیر Apple Watch باید از آن ها استفاده شود هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای انجام برخی تعمیرات حساس روی این گجت حتما باید از تجهیزات و لوازم اختصاصی کمک گرفت تا استرس وارد بر قطعات سخت افزاری سالم دستگاه در حین انجام این تعمیر به حداقل برسد. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس از تجهیزات پیشرفته و کاملا اختصاصی برای انجام تعمیرات اپل واچ استفاده می‌شود.
  • اورجینال بودن قطعات: این نکته را به عنوان مهمترین نکته در تعمیرات تخصصی اپل واچ در نظر بگیرید! هر قطعه‌ای که قرار است در ساعت هوشمند اپل شما تعویض شود می‌بایست با یک قطعه اورجینال و OEM دیگر جایگزین گردد، در غیر این صورت احتمال اینکه با مشکل رو به رو شوید و ساعت شما مدت زمان کوتاهی بعد از انجام تعمیرات دوباره با مشکل رو به رو شود بالا خواهد بود! متاسفانه وضعیت بازار آزاد تعمیرات موبایل به گونه‌ایست که واقعا نمی‌توان از این نظر به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. مرکز تعمیرات آداک فیکس با ارائه گارانتی در قبال این موضوع و همچنین تضمین 30 روزه کیفیت تعمیرات، گامی مهم در جلب رضایت مشتری و اعتماد آن ها برداشته است.
  • هزینه تعمیر: نکته بعدی مربوط به هزینه تعمیرات ساعت هوشمند اپل می‌شود. عموما هزینه تعمیرات این گجت خیلی بالا نیست مکر اینکه قرار باشد شما تاچ و ال سی دی آن یا مادربرد ساعت را به طور کامل تعویض کرده و با یک قطعه OEM و اورجینال دیگر جایگزین کنید. در مجموع عموما هزینه تعمیر Apple Watch در مقایسه با آیفون های اپل کمتر است. با استفاده از سرویس مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس می‌توانید با کمترین هزینه تعمیرات تخصصی اپل واچ را انجام دهید.

موارد و نکات فوق از اصلی ترین مسائلی هستند که باید در تعمیر ساعت هوشمند اپل به آن ها دقت کنید. برای اینکه بتوانید در تعمیر ساعت اپل خود به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید، به هیچ عنوان انجام این تعمیر را به هر تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی واگذار ننمایید. تعمیرات تخصصی Apple Watch را می‌توانید مستقیما به مرکز تعمیرات آداک فیکس واگذار کرده و بدین ترتیب بهترین نتیجه و کیفیت را به دست آورید و از سمت دیگر کمترین هزینه را هم صرف کنید. در ادامه بیشتر در رابطه با هزینه انجام تعمیرات روی ساعت هوشمند اپل هم صحبت خواهیم کرد.

هزینه تعمیر اپل واچ یا ساعت اپل

در مورد هزینه انجام تعمیرات روی ساعت اپل می‌توانیم به اندازه یک مقاله کامل چند هزار کلمه‌ای با شما عزیزان صحبت کنیم اما سعی خواهیم کرد که در این بخش به طور مختصر و مفید اصلی ترین نکات مربوط به این مسئله را برایتان عنوان کنیم. قبل از هر چیز توصیه داریم تعمیرات تخصصی اپل واچ را فقط به مراکز قابل اعتماد و با سابقه واگذار کنید و از سرویس تعمیرکاران ناشناس و کم تجربه برای انجام این کار کمک نگیرید. در خیلی از مواقع دیده شده که این تعمیرکاران ناشناس با استفاده از قطعات غیر اورجینال و تقلبی سعی در فریب مشتریان و کسب سود بیشتر داشته‌اند. بنابراین مراقب این موضوع باشید.

اما هزینه تعمیر اپل واچ چقدر است؟ این هزینه با توجه به نوع تعمیری که باید بر روی ساعت هوشمندتان انجام گیرد تعیین می‌شود. مثل آیفون های اپل تعمیراتی از قبیل عیب یابی و تعمیر مادربرد و تعویض تاچ ال سی دی می‌توانند از پر هزینه ترین تعمیرات اپل واچ باشند. اما از سمت دیگر تعمیراتی همچون تعویض باطری، اغلب تعمیرات نرم افزاری و غیره عموما خیلی هزینه زیادی را در پی نخواهند داشت. در مجموع هزینه تعمیر اپل واچ در مقایسه با تعمیرات آیفون و آیپد های اپل به مراتب کمتر است، پس از این نظر خیلی جای نگرانی وجود ندارد. اما آیا راهی برای کاهش هزینه تعمیرات ساعت اپل وجود دارد؟ شما می‌توانید با بکارگیری قطعات غیر اورجینال در ساعت خود به طور قابل ملاحظه‌ای هزینه تعمیر آن را کاهش دهید اما ما استفاده از این روش و رویکرد را خیلی توصیه و تایید نمی‌کنیم.

تعمیرات تخصصی اپل واچ با کمترین هزینه

این روش بهتر است فقط در شرایطی استفاده شود که شما از نظر هزینه با محدودیت رو به رو هستید و خیلی هم کیفیت عملکرد آن قطعه در ساعتتان برای شما اهمیت بالایی ندارد. روش بعدی مربوط به بکارگیری قطعات دست دوم می‌شود که در اغلب مواقع کیفیت مطلوبی دارند و قیمت پایین تری هم در مقایسه با قطعات اورجینال، نو و OEM خواهند داشت. اما مشکل این روش در احتمال پایین پیدا کردن قطعه مورد نیاز در ساعت مشابه و طولانی شدن مدت زمان انتظار برای انجام تعمیر خلاصه می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیرات تخصصی اپل واچ خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید و در عین حال خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته و قطعات نصب شده در ساعت راحت باشد،

توصیه ما این است که از سرویس و خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید. در این مرکز قطعات اصل و اورجینال گجت های اپل از قبیل آیفون، آیپد و اپل واچ با کمترین قیمت از تامین کندگان اصلی دریافت شده و در گوشی یا ساعت مشتریان نصب می‌شوند. تمام این قطعات در عین حال که ارزان تر از نمونه های مشابه بازار هستند مشمول ضمانت اورجینال بودن خواهند بود. از سمت دیگر آداک فیکس سعی کرده که تعرفه و دستمزد تعمیرات تخصصی ساعت اپل را هک به حداقل برساند و این امر هم بر روی کاهش هزینه تعمیر ساعت اپل تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید با کمترین هزینه تعمیرات ساعت هوشمند اپل شما انجام گیرد، بهترین کار این است که از سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید.

زمان مورد نیاز برای تکمیل تعمیرات تخصصی اپل واچ

مسئله بعدی  که خیلی از کاربران در مورد آن نگران هستند و سوالات زیادی هم مطرح می‌کنند مربوط به مدت زمان انجام تعمیرات روی Apple Watch می‌شود. این مدت زمان با توجه به نوع تعمیری که باید روی ساعت انجام گیرد، تجربه تعمیرکار، توانایی وی در زمانبندی کارها، لوازم و تجهیزاتی که به آن ها دسترسی دارد و برخی عوامل دیگر تعیین می‌شود. عموما تعمیراتی از قبیل تعویض تاچ ال سی دی، تعویض باتری و سایر موارد این چنینی خیلی زمانگیر نخواهند بود اما تعمیرات دیگری مثل تعمیرات تخصصی مادربرد یا تعویض گلس نیاز به زمان بیشتری دارند چون از مراحل پیچیده‌تری برخوردار هستند.

سعی کنید همیشه قبل از نهایی کردن تعمیر اپل واچ با تعمیرکار، مدت زمان تعمیر شدن آن را هم به طور کاملا شفاف و دقیق مشخص کنید. اگر می‌خواهید تعمیرات تخصصی اپل واچ شما در کوتاه ترین مدت زمان ممکن انجام گیرد، توصیه داریم از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس استفاده کنید چون کارشناسان خبره این مرکز دائما با زمانبندی دقیق سعی دارند که تعمیرات مورد نیاز متقاضیان را در کوتاه ترین مدت ممکن انجام دهنده. عموما تعمیرات تخصصی Apple Watch در مرکز آداک فیکس در چند ساعت یا نهایتا یک روز انجام خواهند شد و فقط در برخی مواقع خاص است مه می‌توانند تا چند روز طول بکشند.

تعمیرات تخصصی اپل واچ با کمترین هزینه

چرا آداک فیکس بهترین گزینه برای تعمیر Apple Watch است؟

همانطور که گفتیم مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس یکی از بهترین مراکز فعلی کشور است که با استفاده از سرویس آن می‌توانید تعمیرات تخصصی Apple Watch را هم انجام دهید. اما بکارگیری خدمات این مرکز چه مزیت هایی دارد و چرا مدعی هستیم که واگذاری تعمیرات ساعت هوشمند اپل به این مرکز می‌تواند بهترین انتخاب باشد؟ در ادامه به برخی از اصلی ترین نقاط قوت و مزیت هایی اشاره خواهیم کرد که شما با واگذاری تعمیر Apple Watch خود به مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید:

  • ضمانت و گارانتی تعمیر: تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان مرکز آداک فیکس روی گوشی یا ساعت اپل مشتریان انجام می‌شود مشمول ضمانت و گارانتی 30 روزه کیفیت هستند. در صورتی که طی این 30 روز هرگونه مشکل در تعمیر صورت گرفته به وجود آید، تعمیرات لازم مجددا و به صورت رایگان روی گجت مشتری انجام می‌شود. بدین ترتیب با ارائه این گارانتی خیال مشتری از بابت کیفیت تعمیرات صورت گرفته روی گوشی وی راحت خواهد بود.
  • قطعات اورجینال: قطعاتی که در مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس روی گوشی و ساعت مشتریان نصب می‌شوند همگی اورجینال هستند و از این نظر هم مشمول گارانتی خواهند بود. بکارگیری قطعات غیر اورجینال فقط و فقط با درخواست مشتری و با هدف کاهش هزینه تعمیرات انجام خواهد شد.
  • تجهیزات و لوازم پیشرفته: در مرکز تعمیرات آداک فیکس از مدرن ترین و به روزترین تجهیزات برای انجام انواع تعمیرات تخصصی موبایل استفاده می‌شود و این امر سبب خواهد شد که کیفیت تعمیر در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد و تمام استانداردهای لازم در حین انجام تعمیرات رعایت شوند.
  • هزینه و قیمت: با استفاده از سرویس مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس شما می‌توانید هزینه تعمیرات تخصصی اپل واچ یا هر تعمیر موبایل دیگری که مد نظرتان است را به حداقل برسانید و این موضوع یکی از اصلی ترین مزیت های سرویس گیری از این مرکز محسوب می‌شود.

موارد فوق از اصلی ترین موضوعاتی هستند که شما با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس قادر به بهره‌مندی از آن ها خواهید بود. بنابراین اگر می‌خواهید یک تعمیرات کاملا مطمئن، سریع و کم هزینه روی Apple Watch شما انجام گیرد، مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس این امکان را برایتان مقدور می‌سازد.

درخواست تعمیر و مشاوره رایگان

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به طور جامع در رابطه با تعمیرات تخصصی اپل واچ صحبت کنیم و گفتیم که آداک فیکس می‌تواند بهترین گزینه برای انجام اینگونه تعمیرات باشد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس و خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس دو کسب مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 77921002 تماس حاصل کنید و به صورت رایگان از مشاورین ما راهنمایی بخواهید. در صورتی که ساکن تهران باشید، امکان ثبت سفارش غیرحضوری و اعزام پیک جهت دریافت گوشی از شما و انجام تعمیرات وجود دارد. در این شرایط بعد از تکمیل تعمیر هم پیک رایگان آداک فیکس گوشی تعمیر شده متقاضی را به آدرس وی ارسال خواهد کرد. پس با آداک فیکس مطمئن، سریع و کم هزینه تعمیرات موبایل و تعمیرات تخصصی اپل واچ را انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه