تعویض ال سی دی آیفون ایکس با کمترین قیمت

  • تاریخ انتشار : خرداد ۱۵, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

اگر به دنبال تعویض LCD آیفون X اپل هستید و می‌خواهید انجام این کار را به مرجعی قابل اعتماد و مطمئن واگذار کنید، مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس این امکان را برایتان فراهم می‌کند. با استفاده از سرویس آداک فیکس تعویض ال سی دی آیفون ایکس با کمترین قیمت ممکن و گارانتی انجام دهید. در ادامه بیشتر به صحبت در مورد جزئیات این تعمیر تخصصی و نحوه انجام آن در آداک فیکس صحبت خواهیم کرد.

دلیل خراب شدن زیاد ال سی دی iPhone X

یکی از رایج ترین تعمیراتی که در گوشی آیفون ایکس (iPhone X) اپل انجام می‌شود، تعمیرات ال سی دی و تاچ است. عموما 50 درصد کاربرانی که برای انجام تعمیرات سخت افزاری عمده این گوشی به مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس مراجعه می‌کنند به دنبال انجام این تعمیر هستند. اما دلیل این عمر و خراب شدن زیاد ال سی iPhone X چیست؟ آیا این مسئله ناشی از بی‌کیفیت بودن صفحه نمایش این گوشی خواهد بود؟ به هیچ عنوان اینطور نیست! اتفاقا ال سی دی این گوشی یکی از با کیفیت ترین پنل های نمایشگر در بین آیفون های اپل محسوب می‌شود. پس دلیل تقاضای زیاد برای تعویض ال سی دی آیفون ایکس چیست؟

دلیل این مسئله با اندازه صفحه نمایش، ماهیت آن و همچنین ظرافت بکارگیری آن در iPhone X ارتباط دارد. از آنجایی که صفحه نمایش این گوشی بزرگ و بدون حاشیه در نظر گرفته شده، کوچک ترین ضربه، فشار یا استرسی می‌تواند به آن آسیب برساند و منجر به شکستن، ترک برداشتن یا سیاه شدن و خاموشی کامل آن شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اغلب مواقع تعویض LCD آیفون X به دلیل افتادن گوشی از دست کاربر و آسیب دیدن صفحه نمایش آن انجام می‌شود و به ندرت دیده شده که بدون ضربه یا فشار صفحه نمایش این گوشی دچار مشکل شود.

با این حال بروز اختلال در مدار پاور و عملکرد قطعات سخت افزاری داخل دستگاه، آب خوردگی و سایر عوامل این چنینی هم گاها می‌توانند منجر به آسیب دیدن صفحه نمایش یا همان ال سی دی آیفون X یا هر گوشی دیگری شوند. اما سوال اصلی اینجاست که در صورت خراب شدن صفحه نمایش یا پنل تاچ LCD آیفون باید چه کرد و چطور می‌توان تعمیر آن را با خیال راحت انجام داد. همانطور که پیش از این در مقاله “نکات مهم در تعمیر ال سی دی آیفون اپل” هم اشاره داشتیم، تعویض صفحه نمایش یا همان پنل ال سی دی آیفون های اپل کار آسانی نیست و نیاز به دقت بالایی دارد و کاربر باید برای انجام این تعمیر حتما به نکات خاصی توجه داشته باشد که از بروز مشکل در آینده جلوگیری کنند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم  بیشتر در مورد قیمت ال سی دی آیفون ایکس، تعویض این قطعه و سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس در این راستا صحبت داشته باشیم.

تعویض ال سی دی آیفون ایکس با کمترین قیمت

هزینه تعویض ال سی دی آیفون ایکس

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است در ذهن هر کسی ایجاد شود مربوط به هزینه تعویض کردن LCD یا صفحه نمایش iPhone X اپل خواهد بود. متاسفانه صفحه نمایش یا همان پنل LCD گوشی های موبایل جدید به دلیل بزرگ بودن و کیفیت بالا قیمت های زیادی هم دارند و آیفون X اپل هم از این قاعده مستثنا نیست. قیمت  پنل نمایشگر اورجینال این گوشی به مراتب بالاست و اگر قرار باشد این نوع پنل OEM در گوشی نصب شود، هزینه تعمیرات تقریبا زیاد می‌شود. اما شما با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید هزینه تعویض ال سی دی آیفون ایکس خود را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش دهید.

در مرکز آداک فیکس قطعات اورجینال گوشی های اپل با نازلترین قیمت از تامین کنندگان بزرگ فعال در این حوزه دریافت می‌شود و بدین ترتیب در اولین قدم با کاهش هزینه قطعه اولیه، هزینه تعمیرات هم کاهش می‌یابد. از سمت دیگر دستمزدی که کارشناسان این مرکز دریافت می‌کنند در مقایسه با دستمزد دریافتی دیگر مراکز به مراتب کمتر خواهد بود و این امر هم به کاهش هزینه تعمیرات اپل و آیفون هایش کمک خواهد کرد. البته اینطور نیست که کمتر بودن قیمت ال سی دی آیفون ایکس در آداک فیکس به معنای کیفیت پایین تر آن در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار باشد، بلکه این پنل از تضمین با کیفیت ترین قطعه و اورجینال بودن برخوردار است و آداک فیکس با ارائه گارانتی 30 روزه آن را در گوشی مشتریان نصب می‌کند.

بنابراین اگر می‌خواهید هزینه تعویض LCD ایفون X خود را به حداقل برسانید و در عین حال یک صفحه نمایش اورجینال و اصل هم در گوشی خود نصب کنید، مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس این امر را برایتان امکانپذیر می‌کند. اما روش های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید از آن ها برای کاهش هزینه تعمیرات ال سی دی iPhone X خود استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر بتوان تعمیر صفحه نمایش شکسته آیفون شما را صرفا با تعویض گلس انجام داد و از تعویض کامل پنل LCD صرف نظر کرد، هزینه تعمیرات به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این روش تعمیر به مطالعه مقاله “تفاوت تعویض گلس و تعویض ال سی دی موبایل” بپردازید. البته ناگفته نماند که در اغلب مواقع خرابی و بروز اختلال در عملکرد صفحه نمایش گوشی iPhone X با تعویض گلس قابل رفع نخواهد بود و فقط با تعویض ال سی دی آیفون ایکس برطرف می‌شود.

یکی دیگر از روش هایی که می‌توان از آن برای کاهش هزینه تعمیرات ال سی دی iPhone X اپل استفاده کرد هم مربوط به نصب نمونه های غیر اورجینال و اصل در دستگاه می‌شود. حتی نصب پنل های ال سی دی دست دوم هم می‌توانید گزینه‌ و آپشنی برای کاهش هزینه تعمیرات باشد اما مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس استفاده از این روش ها را به شما عزیزان توصیه نمی‌کند چون مطمئنا کیفیت یک پنل غیر اورجینال و فیک با کیفیت پنل اصلی و اورجینال LCD گوشی قابل مقایسه نیست. پس در مجموع اگر می‌خواهید هزینه تعویض ال سی دی آیفون ایکس را به حداقل برسانید، کافیست از سرویس مرکز تعمیرات آداک فیکس استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 77921002 تماس حاصل نمایید.

مراحل تعمیر تاچ LCD آیفون X اپل

مراحلی که باید برای تعمیر پنل تاچ و LCD آیفون X اپل طی شوند باید توجه به نوع خرابی که در آن ایجاد شده متفاوت خواهند بود. عموما این تعمیر شامل دو حالت می‌شود. حالت اول شرایطی است که باید به طور کامل این پنل تعویض گردد و حالت دوم هم شرایطی است که می‌توان بدون نیاز به تعویض کامل پنل، صرفا با تعویض گلس روی صفحه نمایش مشکل آن را رفع کرد. اگر قرار باشد تاچ و ال سی دی آیفون به طور کامل تعویض شوند، مراحل انجام این تعمیر خیلی پیچیده نخواهد بود و تعمیرکار فقط باید پنل دارای مشکل و خراب را با ابزارهای مناسب از آیفون جدا کرده و یک پنل جدید را روی آن نصب کند. عموما پروسه تعویض ال سی دی آیفون ایکس اپل خیلی زمانگیر نیست و ظرف چند ساعت تکمیل می‌شود.

اما اگر قرار باشد صرفا گلس شکسته روی صفحه نمایش iPhone X تعویض گردد، مراحل کار کمی پیچیده خواهند شد و طولانی تر هم می‌شوند. در این روش تعمیر باید بعد از اینکه پنل تاچ LCD آیفون X اپل از آن جدا شد، گلس روی آن با روش های خاص برداشته شود و سپس یک گلس جدید با استفاده از دستگاه هایی که اصطلاحا با نام دستگاه لمینت شناخته می‌شوند روی ال سی دی گوشی پرس گردد. بعد از انجام این کار هم باید برای ایجاد یک حالت کاملا مناسب از فضای مابین ال سی دی و گلس روی آن حباب زدایی به عمل آید. این پروسه در مقایسه با تعویض LCD آیفون X به مراتب زمانگیر تر است و عموما چیزی در حدود 1 الی 2 روز طول می‌کشد.

روش های پیشگیری از خراب شدن LCD آیفون X

روش های خاصی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید تا حد قابل ملاحظه‌ای احتمال خراب شدن LCD آیفون X را کاهش دهید یا به نوعی از وقوع این مشکل پیشگیری نمایید. به عنوان مثال همانطور که گفتیم تقریبا در اغلب مواقع حوادثی مثل افتادن گوشی از دست کاربر و وارد شدن ضربه به آن منجر به آسیب دیدن ال سی دی گوشی iPhone X می‌شود، بنابراین اگر شما بتوانید از روش های برای محافظت بیشتر از گوشی خود استفاده کنید و همیشه مراقب آن باشید، احتمال خراب شدن صفحه نمایش و شکستن LCD آن هم به حداقل می‌رسد.

برای انجام این کار توصیه داریم در اولین قدم همیشه حواستان به گوشی باشد. به هیچ وجه گوشی آیفون X را در مکان های شلوغ در دستتان نگیرید و تا حد امکان در اینگونه مواقع گوشی را داخل جیب خود یا کیفتان بگذارید. برای محافظت از قاب گوشی از گارد های محافظ استفاده کنید چون گاها می‌توانند با خنثی کردن بخشی از انرژی ضربه‌ای وارد بر بدنه موبایل آن را نجات دهند و منجر گردند که شما نیاز به تعویض ال سی دی آیفون ایکس پیدا نکنید. در قدم بعدی توصیه می‌کنیم همیشه از خشک بودن دستتان در حین استفاده از گوشی اپل اطمینان داشته باشید و با دست خیس و نمناک از آن استفاده نکنید.

اگرچه آیفون ایکس اپل ضد آب است اما با این حال نباید ریسک کرد و همیشه باید در نظر داشت که حتی نفوذ یک قطره آن هم به داخل بدنه این گوشی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و منجر گردد که شما هزینه گزافی را برای تعمیر موبایل اپل خود صرف کنید. متاسفانه قیمت ال سی دی آیفون ایکس (نسخه اورجینال آن) به مراتب زیاد است و این مسئله می‌تواند برای کاربرانی که نیاز به تعویض این قطعه دارند بسیار آزاردهنده باشد. پس با در نظر گرفتن این موارد قادر خواهید بود که تا حد زیاد یاز خراب شدن LCD آیفون X خود پیشگیری به عمل آورید. به یاد داشته باشید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و می‌تواند نتیجه مطلوب‌تری را به همراه داشته باشد.

تعویض ال سی دی آیفون ایکس با کمترین هزینه در آداک فیکس

اما اگر می‌خواهید تعویض پنل تاچ ال سی دی iPhone X خودتان را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن انجام دهید، مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. در این مرکز تعمیرات آیفون و گوشی های اپل با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود و تمام استانداردهای تعمیرات اپل رعایت خواهند شد تا بدین ترتیب تعمیر گوشی در بالاترین سطح کیفی انجام گیرد. از سمت دیگر کارشناسانی که در این مرکز به عنوان تعمیرکار فعالیت دارند افراد خبره و با تجربه‌ای هستند که به طور کامل با نحوه تعمیر گوشی های اپل آشنایی خواهند داشت. به همین سبب خیلی راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به تعویض ال سی دی آیفون ایکس خواهند بود.

اما یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که می‌تواند مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس را به بهترین گزینه برای انجام تعمیر روی LCD آیفون X تبدیل کند مربوط به هزینه تعمیرات می‌شود. هزینه‌ای که در این مرکز از بابت تعویض LCD آیفون X از مشتری دریافت خواهد شد به مراتب نسبت به هزینه دریافتی سایر مراکز تعمیرات اپل کمتر است، چون آداک فیکس قطعات موبایل اپل را به طور عمده از تامین کنندگان مستقیم تهیه می‌کند و کمترین دستمزد را هم برای تعمیر گوشی مشتریان در نظر می‌گیرد تا هزینه تعمیر به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد. لازم به ذکر است که LCD تعویض شده گوشی iPhone X هم کاملا اورجینال و دارای گارانتی خواهد بود.

تمام تعمیرات صورت گرفته در مرکز تعمیرات آداک فیکس هم مشمول 30 روز گارانتی کیفیت می‌شوند تا خیال مشتری از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته راحت باشد. بنابراین اگر می‌خواهید تعویض ال سی دی آیفون ایکس شما با بهترین کیفیت ممکن انجام گیرد، می‌توانید از خدمات مرکز آداک فیکس استفاده کنید. در صورتی که ساکن تهران باشید، دریافت کوشی از شما و پس دادن آن بعد از تعمیر دستگاه می‌تواند توسط پیک رایگان آداک فیکس انجام شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس این مرکز و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 77921002 تماس حاصل کنید و از کارشناسان ما راهنمایی دقیق تری بخواهید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه