تعویض باتری آیفون با ضمانت در آداک فیکس!

  • تاریخ انتشار : خرداد ۱۱, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

آیفون های اپل هم مثل دیگر گوشی های موبایل به مرور زمان با افت کیفیت و قدرت شارژدهی باتری رو به رو می‌شوند و نیاز به تعویض باطری خواهند داشت. اما در تعویض باطری آیفون های اپل باید دقت بالایی صورت پذیرد و این تعمیر به هیچ عنوان نباید به هر تعمیرکاری واگذار گردد. در ادامه این مطلب به معرفی سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس و تعویض باتری آیفون در آن می‌پردازیم. با آداک فیکس همراه باشید.

بهترین زمان تعویض باتری آیفون

پیش از اینکه در رابطه با تعویض باتری آیفون های اپل صحبت کنیم بد نیست کمی در مورد بهترین زمان انجام این کار اطلاعاتی خدمت شما عزیزان ارائه نماییم. همانطور که پیش از این در مقاله “نکاتی که باید در تعویض باتری موبایل به آن ها توجه شود!” هم اشاره داشتیم باتری های لیتیوم یونی و پلیمری در گوشی های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و آیفون های اپل هم از همین نوع باطری ها بهره می‌برند. این باتری ها در حال حاضر بهترین تکنولوژی و ساختار را برای استفاده در گجت هایی دارند که نیازمند باطری های قابل شارژ هستند. اما یک نقطه ضعف اصلی در آن وجود خواهد داشت!

این نقطه ضعف مربوط به افت تدریجی ظرفیت اصلی آن ها می‌شود. ظرفیت باطری های لیتیوم یونی و پلیمری به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل های شارژ افت می‌کند. بنابراین هرچقدر باطری آیفون شما بیشتر در شارژ قرار گیرد و برای مدت زمان طولانی تری از آن استفاده شود، افت تدریجی ظرفیت آن هم بیشتر می‌شود. عموما بعد از 1.5 الی 2 سال عمر مفید باطری یک آیفون تمام خواهد شد و اینجاست که باید به فکر تعویض باتری آیفون باشید. اما بهترین زمان برای انجام این کار چه زمانی است؟

با توجه به توضیحات مختصری که ارائه کردیم می‌توان اینطور نتیجه گرفت که بهترین زمان برای تعویض کردن باطری آیفون های اپل یا هر گوشی موبایل دیگری دقیقا همان بازه‌ای خواهد بود که کاربر کاملا حس می‌کند قدرت شارژدهی باطری گوشی وی تضعیف شده و کیفیت قبل را ندارد. زمانی که مشکل زود خالی شدن شارژ باطری در آیفون پدیدار شود و ترفند هایی که در مقاله “افزایش شارژدهی باتری گوشی با بهترین ترفند ها” به آن ها اشاره کردیم بودیم نتوانند از بروز این مشکل جلوگیری کنند، بهترین زمان برای تعویض کردن باطری موبایل اپل شما فرا رسیده است. نکته مهم این است که در این شرایط به هیچ وجه نباید تعویض باطری آیفون به دست هر تعمیرکار کم تجربه‌ای صورت پذیرد. چون حساسیت این تعمیر بالاست و کیفیت باطری جدیدی که در گوشی نصب می‌شود هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه بیشتر به صحبت در رابطه با این موارد می‌پردازیم.

تعویض باتری آیفون با ضمانت در آداک فیکس!

مهمترین نکات در تعویض باطری گوشی اپل

نکات بسیار مهمی وجود دارند که باید در زمان تعویض باتری گوشی های اپل یا هر گوشی دیگری به آن ها توجه شود. در صورتی که به این نکات مهم توجه گردد و انجام تعمیر مذکور توسط مرجعی صورت پذیرد که این موارد را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کند، شما یک تعمیر کاملا مطمئن را تجربه خواهید کرد و می‌توانید با خیال راحت از گوشی خودتان استفاده کنید. نکاتی که باید در زمان تعویض باتری آیفون به آن ها توجه کنید به شرح زیر هستند:

  • اورجینال بودن باتری: مهمترین نکته‌ای که توصیه داریم به آن توجه ویژه‌ای کنید مربوط به اورجینال بودن باطری تعویضی می‌شود. در مورد این موضوع و جزئیات آن واقعا می‌توان به اندازه یک مقاله مستقل صحبت کرد! متاسفانه در بازار آزاد نمونه های تقلبی باطری گوشی های اپل زیاد هستند و برخی از تعمیرکاران آگاهانه یا غیرآگاهانه از این نوع باطری ها در گوشی های مشتریان استفاده می‌کنند. در صورتی که باتری غیر اورجینال یا تقلبی در گوشی اپل شما نصب شود، عمر کمتری در مقایسه با یک باطری اورجینال خواهد داشت و ریسک هایی مثل احتمال انفجار و آتش گرفتن باتری یا آسیب دیدن دیگر قطعات سخت افزاری گوشی را در پی دارد.
  • هزینه تعمیرات: نکته مهم بعدی مربوط به هزینه تعمیرات می‌شود. هزینه تعویض باتری آیفون در مقایسه با دیگر تعمیرات رایج این اسمارتفون ها از قبیل تعویض ال سی دی آیفون یا تعویض گلس شکسته آیفون به مراتب کمتر است. بنابراین مراقبت افراد سودجویی باشید که با پیشنهاد قیمت های گزاف و ادعا مبنی بر اورجینال بودن باطری که در گوشی شما نصب می‌کنند سعی در دستیابی به سود بیشتر دارند. حتی نسخه اورجینال و کاملا OEM باتری های اپل هم قیمتی در حد ال سی دی یا برد گوشی ندارد. از سمت دیگر قیمت های خیلی پایین هم شک برانگیز هستند و می‌توانند ثابت کنند که تعمیرکار مورد نظر باطری اورجینال و نویی را در گوشی شما نصب نخواهد کرد.
  • مدت زمان تعمیر: خوشبختانه تعویض باتری آیفون خیلی زمانگیر نیست و اگر یک تعمیرکار واقعا بخواهد روی آن تمرکز کند می‌تواند در 1 ساعت این تعمیر را تکمیل نمایند. البته مدت زمان دقیق انجام این تعمیر با توجه به مدل آیفون شما متفاوت خواهد بود اما در مجموع این تعمیر خیلی زمانگیر محسوب نمی‌شود. یک تعمیرکار خوب عموما تعویض باطری گوشی اپل را در یک روز انجام می‌دهد و تست های لازم را هم در همان روز انجام خواهد داد. در زمان واگذاری تعویض باطری گوشی خود به یک تعمیرکار حتما از وی در مورد مدت زمان تکمیل این تعمیر سوال کنید و از سرویس مرکز تعمیراتی استفاده نمایید که در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن امکان انجام آن را فراهم آورند.
  • تجهیزات و ابزارها: نکته مهم بعدی که باید به آن توجه کنید مربوط به تجهیزات و ابزارهایی می‌شود که در مرکز تعمیرات مورد نظر و از سمت تعمیرکار مورد استفاده قرار می‌گیرند. هرچقدر از ابزارهای مدرن تر و به روزتری برای انجام این کار استفاده شود، استرس وارد بر گوشی و دیگر قطعات آن کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه تعمیر با دقت و کیفیت بهتری صورت می‌پذیرد. متاسفانه در اغلب مراکز تعمیرات اپل و گوشی های آیفون استاندارد های لازم رعایت نمی‌شوند و از ابزارها و تجهیزات مناسب هم استفاده به عمل نمی‌آید.
  • تجربه تعمیرکار: نکته مهم بعدی مربوط به تجربه تعمیرکار می‌شود. در صورتی که تعویض باتری آیفون به تعمیرکاری کم تجربه واگذار شود ریسک های بزرگی را در پی دارد و حتی در خیلی از مواقع ممکن است صدمات جبران ناپذیری به گوشی و دیگر قطعات آن وارد گردد که به مرور خود را نمایان می‌سازند. بنابراین حتما دقت کنید که برای تعویض باطری موبایل اپل خود از سرویس یک تعمیرکار با تجربه استفاده کنید تا خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد.
  • گارانتی و ضمانت: برخی از مراکز تعمیرات تخصصی موبایل با ارائه ضمانت یا گارانتی خیال مشتری را از بابت کیفیت تعمیرات تخصصی اپل و گوشی های آیفون راحت می‌کنند. مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس هم این سرویس را ارائه کرده و تمام تعمیراتی که در این مرکز انجام می‌شوند مشمول ضمانت 30 روزه هستند. طبیعتا اگر تعویض باتری آیفون خود را به مراجع و مراکزی واگذار کنید که این ضمانت را ارائه می‌دهند، می‌توانید شاهد انجام یک تعمیر مطمئن تر روی گوشی باشید.

موارد فوق از اصلی ترین نکاتی هستند که باید در زمان تعویض باطری گوشی های اپل و آیفون های این شرکت به آن ها توجه کنید. همیشه سعی کنید از سرویس و خدمات مرکز تعمیراتی استفاده نمایید که تمام موارد فوق را به بهترین شکل ممکن تحت پوشش قرار می‌دهند و یک پکیج کامل و مناسب را برای مشتری ارائه کرده‌اند. با استفاده از سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید انواع تعمیرات اپل از جمله تعویض باطری را با بهترین کیفیت انجام دهید و خیالتان از همه جهات راحت باشد.

تعویض باتری آیفون با ضمانت در آداک فیکس!

آداک فیکس و تعویض باتری آیفون

اما چرا مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌تواند بهترین گزینه برای تعویض باطری گوشی اپل باشد؟ در این مرکز سرویس تعمیرات موبایل به شیوه کاملا حرفه‌ای انجام خواهد شد و شما می‌توانید تعمیرات اپل را با بهترین کیفیت در این مرکز انجام دهید. برخی از اصلی ترین مزیت هایی که با واگذاری  تعویض باتری آیفون به کارشناسان آداک فیکس می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تضمین 30 روزه تعمیرات: تمام تعمیراتی که در مرکز آداک فیکس صورت می‌پذیرند از تضمین یا گارانتی 30 روزه برخوردار خواهند بود تا خیال مشتری بدین ترتیب از بابت کیفیت تعمیراتی که روی موبایل وی صورت گرفته راحت باشد. این نوع گارانتی عموما از سمت هیچ مرکز تعمیرات موبایلی ارائه نمی‌شود و نشان دهنده اطمینان مرکز تعمیرات آداک فیکس در سرویس دهی خود و تخصص کارشناسانش در تعمیرات گوشی اپل است.
  • تضمین اورجینال بودن باتری: همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم اورجینال بودن باطری یکی از مهمترین نکاتی است که باید در زمان تعویض آن مورد توجه قرار گیرد. مرکز تعمیرات آداک فیکس در قابل این تعمیر گارانتی اورجینال بودن باطری را ارائه می‌کند تا خیال مشتری از بابت اورجینال و اصلی بودن باطری جدیدی که در آیفون وی نصب می‌شود راحت باشد.
  • کارشناسان مجرب و با تجربه: تمام کارشناسان و تعمیرکارانی که در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس فعالیت دارند از افراد مجرب و با تجربه این حوزه هستند که به بهترین شکل ممکن قادر خواهند بود تعمیراتی همچون تعویض باتری آیفون را برایتان انجام دهند. بنابراین اگر می‌خواهید تعمیر گوشی اپل شما به دست یک کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای صورت پذیرد، باز هم آداک فیکس بهترین گزینه برای انتخاب است.

تعویض باتری آیفون با ضمانت در آداک فیکس!

  • سرعت عمل بالا: تعمیرات تخصصی گوشی های موبایل در آداک فیکس با سرعت بالایی انجام می‌شوند تا نیاز نباشد مشتری چندین روز را معطل بماند و گوشی وی با تاخیر تعمیر گردد. عموما تعویض باطری آیفون ها در آداک فیکس ظرف 1 روز انجام خواهد شد و شاید در برخی مواقع تا 2 روز هم طول بکشد. شما در زمان ثبت سفارش تعمیر گوشی موبایل خود می‌توانید در رابطه با جزئیات بازه زمانی انجام آن اطلاعات لازم را کسب کنید. خوشبختانه تعویض باطری خیلی زمانگیر نیست.
  • تجهیزات مناسب: آخرین نکته مهمی که می‌تواند مرکز تعمیرات آداک فیکس را به گزینه مناسبی برای انجام تعمیرات تخصصی اپل تبدیل کند مربوط به بکارگیری تجهیزات مناسب و مدرن می‌شود. در این مرکز سعی شده از مدرن ترین و به روزترین تجهیزات و لوازم برای تعمیر آیفون مشتریان استفاده به عمل آید تا در نهایت نتیجه تعمیر در بهترین سطح قرار گیرد و تمام استانداردهای تعمیرات اپل هم رعایت شوند.

با توجه به نکات و موارد فوق کاملا مشخص است که مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس سرویسی جامع را ارائه کرده و به همین سبب می‌تواند گزینه بسیار عالی برای انجام انواع تعمیرات تخصصی اپل و تعویض باتری آیفون باشد. در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس این مرکز  و ثبت سفارش تعمیر می‌توانید با شماره 77921002 تماس حاصل کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با تعویض باتری آیفون و جزئیات این سرویس در مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس صحبت کردیم. شما عزیزان با استفاده از سرویس این مرکز می‌توانید یک تعمیر مطمئن، سریع و کم هزینه و دارای تضمین 30 روزه را بر روی گوشی خود انجام دهید و خیالتان هم از بابت اورجینال بودن باطری نصب شده در آیفون راحت باشد. بنابراین آداک فیکس یک پکیج کامل را برای انجام یک تعمیر مطمئن روی گوشی اپل شما ارائه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس این مرکز  و ثبت سفارش تعمیر می‌توانید با شماره 77921002 تماس حاصل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه