هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی

  • تاریخ انتشار : شهریور ۱۱, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

گوشی های شرکت سامسونگ از محبوب ترین و پرفروش ترین اسمارتفون های اندرویدی بازار هستند. سامسونگ برندی کره‌ای و بسیار پرمخاطب است و همین امر سبب شده که تقاضا برای تعمیرات گوشی های سری گلکسی این شرکت هم افزایش یابد. اما هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی چقدر است و عموما برای تعمیر گوشی های سامسونگ باید چه مبلغی پرداخت شود؟ در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم به طور کامل در رابطه با این موضوع صحبت داشته باشیم. با آداک فیکس همراه شوید.

مشکلات رایج گوشی های سامسونگ Galaxy

قبل از اینکه در رابطه با هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی صحبت کنیم بهتر است مروری بر اصلی ترین رایج ترین مشکلاتی داشته باشیم که این اسمارتفون ها با آن مواجه می‌شوند. طبیعتا یک سری از مشکلات در این سری از اسمارتفون های سامسونگ شایع تر از سایر موارد هستند و در اغلب مواقع کاربران برای رفع همین مشکلات از سرویس مراکز تعمیرات تخصصی موبایل استفاده می‌کنند. برخی از شایع ترین این تعمیرات و مشکلات به شرحی هستند که در ادامه عنوان خواهیم کرد.

تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ

یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی های سامسونگ مربوط به تعویض ال سی دی می‌شود. تعویض ال سی دی زمانی باید انجام گیرد که بنا به هر دلیل در عملکرد تاچ ال سی دی گوشی اختلالی به وجود آید. به عنوان مثال کار نکردن تاچ گوشی، سیاه شدن بخشی از ال سی دی، پیکسل سوختگی، روشن نشدن ال سی دی و سایر موارد این چنینی از جمله مشکلاتی هستند که می‌توانند تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ را الزامی کنند. برخی افراد تصور دارند که می‌توان تاچ و LCD گوشی های جدید سامسونگ را به طور مجزا تعویض کرد اما این باور غلط است و این دو عضو سخت افزاری فقط به طور یکپارچه قابل تعویض خواهند بود.

هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی

تعویض گلس شکسته ال سی دی گوشی سامسونگ

در برخی مواقع ممکن است شکستگی و ترک هایی روی صفحه نمایش گوشی سامسونگ به وجود آید که سطحی باشند و عملا در عملکرد خود تاچ یا LCD گوشی هیچ اختلالی رویت نشود. در اینگونه مواقع باید تعویض گلس شکسته ال سی دی گوشی سامسونگ انجام گیرد و این تعمیر هم از رایج ترین تعمیرات گوشی سامسونگ محسوب می‌شود. در این روش تعمیر ابتدا پنل تاچ ال سی دی گوشی از آن جدا خواهد شد و سپس گلس روی این پنل با استفاده از تکنیک ها و تجهیزات خاص از روی آن جدا می‌شوند و در نهایت تعویض می‌گردند. تعویض گلس ال سی دی در مقایسه با تعویض خود LCD به مراتب سخت تر است و در مواقع کمتری این روش تعمیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعویض باتری موبایل سامسونگ

تعویض باطری یکی دیگر از رایج ترین تعمیراتی است که در اسمارتفون های سامسونگ شاهد انجام آن هستیم. همانطور که می‌دانید باتری های لیتیوم یونی و پلیمری که این روزها در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند به مرور زمان با افت ظرفیت و قدرت شارژدهی رو به رو خواهند شد و هیچ راه مطلقی هم برای جلوگیری از وقوع این مسئله وجود ندارد. بنابراین بعد از مدتی تعویض باطری اسمارتفون های مجهز به این نوع باتری ها الزامی می‌شود و می‌بایست صورت پذیرد. به همین دلیل تعویض باتری موبایل سامسونگ به یکی دیگر از رایج ترین تعمیرات گوشی سامسونگ تبدیل شده و هر روز عده زیادی برای انجام این تعمیر به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه می‌کنند.

تعمیر سوکت شارژ گوشی

خیلی از ما در حین استفاده از گوشی و وصل کردن آن به شارژر یا حتی جداسازی شارژر از گوشی اصلا توجهی به اینکه انجام این کار چقدر حساس است نداریم و همین امر سبب شده که تعمیر سوکت شارژ گوشی های سامسونگ گلکسی به یکی دیگر از رایج ترین تعمیرات این اسمارتفون ها تبدیل شود. خیلی از افراد تصور دارند که تعمیر سوکت شارژ گوشی کار آسانی است و خیلی راحت قابل انجام خواهد بود اما باید بدانید که طراحی برخی گوشی های سامسونگ به گونه‌ایست که دسترسی به فلت شارژ آن ها واقعا دشوار بوده و بدین منظور باید قطعات حساسی مثل ال سی دی، مادربرد و غیره از دستگاه جدا شوند.

هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی

اما مهمترین مسئله‌ یا بهتر بگوییم سوالی که در ذهن کاربران ایجاد می‌شود مربوط به هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی خواهد بود. تصور کنید برای گوشی سامسونگ گلکسی S20 شما مشکلی به وجود آمده و نیازمند مراجعه به نزد تعمیرکار هستید! در این شرایط چه میزان هزینه باید صرف انجام تعمیرات کنید؟ طبیعتا با توجه به نوع خرابی که در گوشی به وجود آمده و تعمیری که باید روی آن انجام گیرد، هزینه تعمیرات هم متغیر می‌شود و اینطور نیست که هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی با هزینه تعویض باتری آن یا تعمیر سوکت شارژ دستگاه برابر باشد!

به طور کلی همیشه تعویض تاچ ال سی دی گوشی های موبایل و به ویژه گوشی های جدیدتر که نمایشگر های بزرگ، با کیفیت و بدون حاشیه دارند پرهزینه‌ترین تعمیر این محصولات به شمار می‌رود. بعد از آن تعمیراتی که روی مادربرد گوشی انجام می‌گیرند یا تعویض این قطعه به مراتب پر هزینه خواهد بود. عموما مشکلاتی مثل خرابی ناشی از آب خوردگی در گوشی های موبایل می‌تواند هزینه بالایی برای تعمیر داشته باشد. اما اغلب تعمیرات دیگر مثل تعویض باتری، تعویض گلس شکسته یا تعمیر سوکت شارژ گوشی خیلی هزینه‌بردار نیست و اگر به این تعمیرات نیاز داشتید، نگران هزینه انجام آن نباشید.

همچنین تعمیرات نرم افزاری گوشی های سامسونگ هم عموما با قیمت و هزینه های بسیار پایین قابل انجام خواهد بود. برای انجام این کار فقط کافیست که یک تعمیرکار خوب را بشناسید یا از سرویس مرکز تعمیراتی استفاده کنید که قابل اعتماد باشد. بنابراین تا زمانی که مشکل گوشی سامسونگ شما به صفحه نمایش یا همان پنل تاچ ال سی دی گوشی یا برد اصلی دستگاه مربوط نشود، هزینه تعمیر آن زیاد نخواهد بود و بهتر است از این بابت نگران نباشید. حتی اگر صفحه نمایش گوشی شما آسیب دیده باشد و بتوانید با تعویض گلس مشکل ن را رفع کنید، هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ زیاد نخواهد بود.

اما بهترین راه برای کاهش هزینه تعمیرات گوشی های موبایل این است که از سرویس مرکز تعمیراتی استفاده کنید که تعرفه های پایین و مقرون به صرفه‌ای را برای مشتریانش در نظر می‌گیرد. یکی از بهترین مراکز تعمیری که شما قادر خواهید بود با استفاده از سرویس آن هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ خود را کاهش دهید، مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس است. در این مرکز مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای تعمیر گوشی مشتریان در نظر گرفته شده و تمام قطعات هم مستقیما از تامین کنندگان اصلی دریافت می‌شوند و هزینه نهایی قطعات بدین صورت کاهش می‌یابد.  بنابراین اگر به دنبال یک تعمیر مطمئن و کم هزینه هستید، مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

قیمت قطعات گوشی سامسونگ

بد نیست کمی هم در رابطه با قیمت قطعات گوشی های سامسونگ هم با شما صحبت کنیم! حتما می‌دانید بخش اصلی هزینه‌ای که از بابت تعمیرات گوشی سامسونگ یا هر گوشی دیگری پرداخت می‌شود مربوط به خرید قطعه خواهد بود که می‌بایست در گوشی تعویض گردد. به عنوان مثال تصور کنید تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ شما یا باتری آن نیاز به تعویض داشته باشد! در این شرایط شما باید هزینه یک تاچ ال سی دی یا باتری را بپردازید که در گوشی شما نصب گردد و دستمزد تعمیرکار هم روی هزینه نهایی اضافه می‌شود. بنابراین قیمت قطعات گوشی سامسونگ از اهمیت ویژه‌ای در تعمیرات این گوشی برخوردار هستند.

با توجه به این مسئله می‌توان به طور کامل نتیجه‌گیری کرد که هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ با قیمت قطعه‌ای که قرار است در آن تعویض شود ارتباط دارد. از آنجایی که در تعمیرات نرم افزاری نیازی به تعویض قطعه خاصی وجود ندارد، طبیعتا هزینه این نوع تعمیرات به مراتب کمتر از تعمیرات سخت افزاری خواهد بود. اما هر یک از قطعات سخت افزاری گوشی های سامسونگ چه قیمتی دارند؟ قیمت هر یک از قطعات گوشی های سامسونگ با توجه به مدل موبایل مورد نظر متفاوت است.

به عنوان مثال مادربرد و پنل تاچ ال سی دی گوشی های موبایل امروزی گران قیمت ترین قطعات آن ها هستند. بنابراین اگر قرار باشد که تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ شما تعویض شود یا برد آن تعویض گردد ملزم به پرداخت هزینه گزافی خواهید شد. گاها هم ممکن است برخی قطعات روی مادربرد نیازمند تعویض باشند که هزینه آن ها هم ناچیز نخواهد بود. اما قطعاتی مثل باتری، سوکت شارژ و سایر موارد این چنینی خیلی گران قیمت نیستند و در نتیجه هزینه تعویض و تعمیر آن ها هم زیاد نخواهد بود.

نکات مهم در تعمیرات گوشی سامسونگ

اما چه نکاتی وجود دارند که باید در تعمیر اسمارتفون های برند سامسونگ به آن ها توجه شود؟ نکات متعددی هستند که با توجه به آن ها شما می‌توانید کیفیت تعمیرات گوشی خود را جدا از هزینه‌ای که از این بابت پرداخت می‌توانید تضمین نمایید. به عنوان مثال تجربه تعمیرکاری که قرار است گوشی شما را تعمیر کند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید به آن توجه ویژه‌ای صورت پذیرد. بهتر است به هیچ عنوان برای تعمیرات گوشی سامسونگ و به ویژه مدل های جدید آن از سرویس تعمیرکاران تازه کار و کم تجربه استفاده نکنید. نکته بعدی مربوط به ابزارهایی می‌شود که تعمیرکار از آن ها استفاده می‌کند. سعی داشته باشید همیشه از سرویس مراکز و تعمیرکارانی بهره ببرید که از ابزارهای مدرن در تعمیر اسمارتفون ها استفاده می‌کنند.

دقت داشته باشید که هرچقدر از ابزارها و تجهیزات مدرن تر و جدیدتر در تعمیر گوشی های موبایل استفاده شود، استرس وارد بر قطعات گوشی در حین تعمیر کاهش یافته و در نتیجه بازده بهتری از آن تعمیر دریافت خواهد شد. مسئله بعدی مربوط به اورجینال بودن قطعاتی می‌شود که در گوشی نصب می‌گردند. در صورتی که قطعه با کیفیت و اورجینالی در گوشی نصب نگردد، عملکرد آن مشابه نسخه فابریک و اصلی موبایل نخواهد بود. به عنوان مثال یک پنل تاچ ال سی دی غیر اورجینال یا یک باتری فیک به مراتب بازده ضعیف تری در مقایسه با یک پنل تاچ ال سی دی یا باتری اورجینال دارد.

هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی

بنابراین همیشه از سرویس مراکزی استفاده کنید که مطمئن هستید از قطعات اورجینال در تعمیرات گوشی سامسونگ استفاده می‌کنند. فراموش نکنید که بکارگیری قطعات غیر اورجینال هم منجر به افزایش استرس روی گوشی شده و هم کیفیت و کارایی دستگاه را با افت مواجه می‌سازند. ضمن اینکه قیمت قطعات غیر اورجینال گوشی های موبایل سامسونگ هم به مراتب نسبت به نمونه های اورجینال و اصل کمتر است و اگر بنا به هر دلیل شخصا تمایل به استفاده از قطعات غیر اورجینال داشتید، باید هزینه تعمیرات موبایلتان هم کاهش یابد.

سرعت عمل تعمیرکار هم می‌تواند از دیگر نکات مهمی باشد که بهتر است در تعمیر موبایل های سامسونگ به آن توجه کنید. طبیعتا هرچقدر تعمیرکار سریعتر بتواند گوشی را با کیفیت مناسب تعمیر کند و به شما پس دهد، سرویس وی بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرد. آخرین مسئله‌ای که توصیه می‌کنیم به آن توجه نمایید هم مربوط به تضمین کیفیت تعمیرات می‌شود که متاسفانه خیلی از تعمیرکاران آن را ارائه نمی‌کنند. در صورتی که یک تعمیرکار از کیفیت خدمات خود اطمینان داشته باشد، مطمئنا برایتان تضمین و گارانتی ارائه خواهد کرد.

بنابراین با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید تعمیرات گوشی سامسونگ خود را با بهترین شرایط انجام دهید و بهترین بازده را هم بعد از انجام تعمیر دریافت نمایید. دقت داشته باشید که مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس یکی از معدود مراکزی است که در داخل کشور تعمیرات تخصصی گوشی های سامسونگ را با کمترین هزینه و قیمت و ارائه گارانتی 30 روزه کیفیت خدمات و همچنین تضمین اورجینال بودن قطعات ارائه می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید یک تعمیر کاملا مطمئن روی گوشی شما صورت پذیرد، از خدمات آداک فیکس استفاده کنید.

کاهش هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ با آداک فیکس

اگر می‌خواهید تعمیر موبایل سامسونگ خود را با صرف کمترین هزینه انجام دهید و به بهترین بازده دست یابید، مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. با استفاده از خدمات این مرکز می‌توانید ظرف کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از تجربه تعمیرکاران مجرب گوشی خودتان را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید. تعرفه خدمات رسانی و انجام تعمیرات در آداک فیکس به شکل قابل ملاحظه‌ای ارزان در نظر گرفته شده تا مشتریان ملزم به پرداخت هزینه گزاف برای تعمیرات گوشی سامسونگ نباشند.

از سمت دیگر تمام تعمیرات انجام شده این مرکز از تضمین 30 روزه برخوردار خواهند بود و قطعات تعویض شده گوشی مشتریان هم از ضمانت اورجینال بودن برخوردار می‌شوند. بنابراین با خدمات آداک فیکس می‌توانید هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان یا ثبت سفارش تلفنی کافیست با شماره 02177921002 تماس حاصل کنید و از کارشناسان مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس راهنمایی بخواهید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه