تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 با قیمت عالی

  • تاریخ انتشار : شهریور ۱۱, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 (Samsung Galaxy S20) کاربران زیادی دارد و باتری آن مثل اغلب دیگر اسمارتفون های موجود در بازار از نوع لیتیوم پلیمری است. بنابراین باطری این گوشی به تدریج با افت قدرت و ظرفیت مواجه شده و تعویض آن بعد از چند مدت الزامی خواهد بود. ب خدماتی که مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس ارائه کرده می‌توانید تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 را با بهترین قیمت انجام دهید. با آداک فیکس همراه باشید.

زمان مناسب برای تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20

قبل از اینکه در رابطه با ماهیت تعمیری که باید در ازای تعویض کردن باطری اسمارتفونی مثل سامسونگ گلکسی S20 انجام گیرد صحبت کنیم، بد نیست کمی در مورد زمان مناسب برای انجام این تعمیر صحبت داشته باشیم. خیلی از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که بهترین زمان یا زمان مناسب برای تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 چه زمانی خواهد بود؟ پاسخ این سوال را فقط خود کاربر که هر روز در حال استفاده از گوشی است می‌تواند ارائه کند، اما چطور؟

همانطور که می‌دانید باطری های لیتیوم یونی و پلیمری به گونه‌ای هستند که به مرور زمان بخشی از ظرفیت اصلی خودشان را از دست می‌دهند و به نوعی با گذر زمان قدرت شارژدهی آن ها افت می‌کند. زمانی که این مقدار افت خیلی زیاد شود، کاربر به شکل محسوسی متوجه این امر و کاهش قدرت شارژدهی باطری موبایل خود خواهد شد و حتی ممکن است در طول یک روز نیازمند اتصال چند مرتبه گوشی خود به شارژ باشد. هر زمان در گوشی حالتی این چنینی به وجود بیاید و شارژدهی باطری موبایل کاربر وضعیتی داشته باشد که از دید وی رضایت بخش نیست، زمان مناسب برای تعویض باتری فرا رسیده است.

زمانی که وضعیت این چنینی برای باطری گوشی به وجود آید اصطلاحا گفته می‌شود که عمر مفید باتری به پایان رسیده است! در اینگونه مواقع علائم و نشانه های خاصی هم قابل رویت خواهند شد. علاوه بر خالی شدن زود به زود شارژ باطری گاها ممکن است شاهد خالی شدن ناگهانی شارژ باطری گوشی هم باشید که وقوع این حالت به ویژه زمان هایی که گوشی در معرض گرما قرار گیر رخ خواهد داد. اصطلاحی که برای این حالت بکار برده می‌شود اصطلاح خالی کردن شارژ توسط گوشی است. همچنین داغ شدن بیش از حد بدنه موبایل در شرایطی که استفاده چندان سنگینی از آن به عمل نمی‌آید هم می‌تواند نشان دهد فساد باطری فرا رسیدن زمان مناسب برای تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 باشد. بنابراین اگر با این شرایط رو به رو هستید، بهتر است به فکر تعویض باطری اسمارتفون خویش باشید.

تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 با قیمت عالی

دلیل افت کیفیت شارژدهی باطری گوشی

اما دلیل افت کیفیت شارژدهی باطری گوشی های موبایل و اسمارتفونی مثل سامسونگ گلکسی اس 20 چیست؟ دلی اصلی بروز این مشکل مربوط به ماهیت و ساختار باطری های لیتیوم یونی و پلیمری می‌شود که به مرور زمان با افت ظرفیت مواجه خواهند شد و بخشی از ظرفیت اصلی خود را از دست می‌دهند. البته در این میان نوع استفاده کاربر از گوشی هم تاثیرگذار خواهد بود و در صورتی که به نکات خاصی توجه نشود احتمال اینکه قدرت شارژدهی باطری گوشی افت بیشتری داشته باشد افزایش پیدا می‌کند. برای آشنایی با نکات مهمی که برای مراقبت و نگهداری از باتری گوشی مهم هستند مقاله ضمیمه شده را مطالعه کنید.

اما آیا راهی برای جلوگیری از بروز این مشکل وجود دارد؟ متاسفانه خیر! تا زمانی که گوشی از باطری لیتیوم یونی یا پلیمری بهره‌مند باشد، افت تدریجی قدرت عملکرد آن غیر قابل پیشگیری است اما همانطور که گفتیم با توجه به نکات خاصی می‌توان شدت و سرعت این افت قدرت را کاهش داد که در مقاله ضمیمه شده پاراگراف قبل می‌توانید بهتر و دقیق تر با این نکات آشنا شوید. فراموش نکنید انجام کارهایی مثل اجرای تسک های سنگین و طولانی مدت یا قرار دادن گوشی در معرض گرما می‌تواند روی کیفیت عملکرد باطری تایر زیادی داشته باشد.

هزینه تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20

اما یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که باید به آن پاسخ داده شود و در ذهن خیلی از کاربران به وجود می‌آید مربوط به هزینه‌ای است که می‌بایست در قبال تعویض کردن باتری گوشی مثل سامسونگ گلکسی S20 پرداخت گردد. مقدار این هزینه چقدر خواهد بود و آیا به راحتی می‌توان از پس پرداخت هزینه این تعمیر بر آمد؟ خوشبختانه قیمت باطری گوشی های موبایل عموما بالا نیست و در نتیجه هزینه خیلی زیادی نباید برای خرید باتری جدید گوشی صرف شود. در نتیجه هزینه تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 چندان زیاد نیست و در مقایسه با برخی تعمیرات رایج این اسمارتفون از قبیل تعویض ال سی دی گلکسی اس 20 به مراتب ناچیز تلقی می‌شود.

بنابراین اگر نیازمند تعویض کردن باطری گوشی سامسونگ S20 خودتان هستید نگرانی از بابت هزینه تعمیرات نداشته باشید چون این هزینه چندان زیاد نخواهد بود. برای اینکه هزینه انجام این تعمیر را به حداقل برسانید می‌توانید از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس کمک بگیرید چون در این مرکز مقرون به صرفه ترین تعرفه ها برای انجام تعمیرات تخصصی موبایل در نظر گرفته شده و قطعاتی مثل باتری گوشی هم به طور مستقیم و بدون واسط از منابع اصلی تهیه خواهند شد و قیمت تمام شده کمتری را برای مشتریان در پی خواهند داشت. بنابراین برای کاهش هزینه تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 از سرویس مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس استفاده کنید.

اهمیت اورجینال بودن باتری سامسونگ اس 20

یکی از مهمترین نکاتی که باید در نصب باطری جدید روی گوشی سامسونگ اس 20 به آن توجه شود مربوط به اورجینال بودن باتری خواهد بود که قرار است در دستگاه نصب گردد. متاسفانه در بازار نمونه های غیر اورجینال و تقلبی زیادی از باطری انواع گوشی ها عرضه شده‌اند که اصطلاحا به این نوع باطری ها، باتری های فیک یا تقلبی گفته می‌شود. این نوع باطری ها استانداردهای لازم را ندارند و نصب آن ها در گوشی می‌تواند مشکلات متعددی را برای کاربران به همراه داشته باشد که برخی از اصلی ترین این مشکل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • شارژدهی ضعیف: باتری که اصل و اورجینال نیست نمی‌تواند مانند یک باطری اصل و اورجینال در تامین انرژی مورد نیاز گوشی عملکرد موثری داشته باشد. بنابراین وقتی باطری بی‌کیفیتی در گوشی نصب گردد، قدرت شارژدهی ضعیفی خواهد داشت و عملا در این شرایط هزینه بی‌موردی برای تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 صرف شده است.
  • استرس روی دیگر قطعات: در صورتی که نوسانات باتری در انتقال انرژی زیاد و کنترل نشده باشند ممکن است که به دیگر قطعات سخت افزاری موبایل آسیب وارد شود. متاسفانه در اغلب باتری های غیر اورجینال و تقلی به استانداردهای لازم توجهی نمی‌شود. این امر منجر به نوسان در انتقال انرژی و تحت فشار قرار گرفتن دیگر قطعات سخت افزاری گوشی می‌شود و بدین ترتیب احتمال خرابی دیگر قطعات موبایل افزایش پیدا می‌کنند.
  • عمر مفید کوتاه: عمر مفید باتری های اورجینال عموما مابین 1 الی 2 سال است، یعنی یک باطری اصل و اورجینال عموما بعد از 1 الی 2 سال قدرت شارژدهی خوب خودش را از دست می‌دهد! اما در باطری های غیر اورجینال و تقلبی اینطور نبوده و این مدت زمان عمر مفید به چیزی در حدود 2 تا 5 ماه کاهش می‌یابد. بدین ترتیب زمانی که یک باطری غیر اورجینال در گوشی شما نصب شود، خیلی زود دوباره مشکلات شارژدهی در آن نمایان خواهد شد.
  • داغ شدن گوشی: یکی دیگر از مشکلاتی که استفاده از باطری های غیر اورجینال و تقلبی می‌تواند به همراه داشته باشد مربوط به داغ شدن بیش از اندازه بدنه گوشی می‌شود. عموما باطری های غیر اورجینال استانداردهای لازم را ندارند و گرمای تولید شده در آن ها به دلیل واکنش های شیمیایی کنترل نشده به مراتب بیشتر از باطری های اورجینال خواهد بود.
  • انفجار باتری و آتش گرفتن: یکی از حادث ناگوار و بسیار مهمی که احتمال وقوع آن در صورت استفاده از باتری های غیر اورجینال افزایش پیدا می‌کند مربوط به انفجار باتری و آتش گرفتن آن می‌شود. از آنجایی که این مسئله می‌تواند حتی سلامت کاربر را هم تحت تاثیر قرار دهد و باعث وقوع حوادث ناگوار شود، اکیدا توصیه داریم که از باطری های غیر اورجینال و تقلبی در گوشی استفاده نکنید.

موارد فوق از اصلی ترین مشکلاتی هستند که نصب باتری های غیر اورجینال در گوشی می‌تواند برایتان به همراه داشته باشد. به همین جهت اکیدا توصیه داریم که همیشه در حین تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 یا هر گوشی دیگری از اورجینال بودن باطری که در آن نصب می‌شود اطمینان حاصل کنید. اما آیا راهی برای اطمینان از این امر وجود دارد؟ در ادامه بیشتر در رابطه با این مسئله صحبت خواهیم کرد.

اطمینان از اورجینال بودن باتری

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم کاملا مشخص است که اورجینال بودن باطری جدید گوشی اهمیت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان نباید این موضوع را نادیده گرفت. اما سوال اینجاست که چطور می‌توان از اورجینال بودن باتری که در گوشی مثل سامسونگ گلکسی اس 20 نصب می‌شود اطمینان حاصل کرد؟ تصور کنید برای تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 به نزد تعمیرکاری مراجعه می‌کنید و وی مدعی می‌شود باطری اورجینالی را در گوشی شما نصب خواهد کرد! آیا راهی برای اطمینان از این امر وجود دارد؟

بهترین راه برای مطمئن شدن از این مسئله مربوط به دریافت تضمین مبنی بر اورجینال بودن باطری نصب شده در دستگاه می‌شود که توسط معدود مراکز تعمیراتی ارائه خواهد شد. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس شما در قبال باتری جدید نصب شده روی گوشی خود تضمین اورجینال بودن دریافت خواهید کرد و بدین ترتیب خیالتان از این جهت راحت می‌شود. در نظر داشته باشید که صرفا گفته های شفاهی تعمیرکار نمی‌توانند معیار انتخاب و تصمیم گیری باشند و متاسفانه وضعیت بازار به گونه‌ایست که به هیچ وجه نمی‌توان به صحبت های تعمیرکاران اطمینان کرد.

البته بدون شک تعمیرکارانی هم هستند که در این راستا صادقانه به انجام وظیفه و سرویس دهی می‌پردازند اما تجربه نشان داده برای دوری از هرگونه مشکل بهتر است در قبال اورجینال بودن باتری نصب شده در گوشی تضمین کتبی دریافت گردد. یکی دیگر از مهمترین و بهترین مسائلی که می‌تواند منجر به اطمینان از اورجینال بودن باتری گوشی شود مربوط به استفاده از سرویس یک مرکز تعمیرات خوب و مطمئن می‌شود. سعی کنید به هیچ وجه از سرویس تعمیرکاران تازه کار و کم تجربه استفاده نکنید. خیلی از این تعمیرکاران ممکن است به دلیل تجربه پایین، خودشان قربانی کلاهبرداری شده و باتری های غیر اورجینال را به عنوان اورجینال از توزیع کنندگان بخرند و در گوشی مشتریان نصب نمایند.

یکی دیگر از مسائلی که می‌تواند در تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 منجر به اطمینان از اورجینال بودن این قطعه شود مربوط به هزینه تعمیرات و قیمت باطری می‌شود. درست است که گفتیم هزینه تعویض باطری گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 زیاد نیست اما اینطور هم نخواهد بود که با قیمت بسیار پایینی بتوانید این قطعه را در گوشی تعویض کنید. بنابراین اگر تعمیرکاری قیمت خیلی پایینی را برای انجام این کار به شما پیشنهاد داد، مطمئن باشید که یک جای کار اشکال دارد و نباید به سرویس آن تعمیرکار اطمینان کنید. با در نظر گرفتن این موارد قادر خواهید بود که با اطمینان بیشتر باطری گوشی S20 سامسونگ خود را تعویض نمایید.

نکات مهم در تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20

تصور کنید باتری گوشی سامسونگ S20 شما نیاز به تعویض دارد و عمر مفید آن به پایان رسیده است. برای اینکه بتوانید این تعمیر را با خیال راحت انجام دهید باید چه کنید؟ چطور می‌توان به سرویس یک تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایل اطمینان کرد و چه نکاتی وجود دارند که می‌بایست در تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 باید به آن ها توجه شود؟ برخی از مهمترین نکاتی که در این راستا باید به آن ها توجه کنید شامل مواردی هستند که در ادامه عنوان خواهیم کردم.

  • اورجینال بودن باتری: در مورد اهمیت اورجینال بودن باطری گوشی های موبایل قبلا صحبت کردیم و این موضوع مهمترین مسئله و نکته‌ای است که باید در تعویض باتری اسمارتفون ها به آن توجه شود. در صورتی که یک باطری اورجینال و اصل در گوشی شما نصب نشود مشکلاتی زیادی برایتان ایجاد خواهد شد و عملا تعویض باتری گوشی هیچ سودی را در پی ندارد.
  • تجربه تعمیرکار: هرچقدر تجربه تعمیرکاری که قرار است باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 شما را تعویض کند بیشتر باشد، تعمیر هم با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد و استرس روی دیگر قطعات گوشی کاهش می‌یابد. به همین جهت است که همیشه توصیه می‌کنیم از خدمات تعمیرکاران با تجربه در تعمیرات گوشی موبایل استفاده کنید.
  • تجهیزات و لوازم تعمیر: طبیعتا تجهیزات و لوازمی که یک تعمیرکار موبایل برای انجام تعمیرات در اختیار دارد هم از اهمیت بالایی برخوردار است و هرچقدر این تجهیزات به روز تر و بهتر باشند، نتیجه تعمیر موفقیت آمیز تر می‌شود چون استرس وارد بر قطعات با رعایت استانداردهای لازم کاهش می‌یابد.
  • تضمین کیفیت تعمیر: اینکه تعمیرکار بعد از تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 کیفیت تعمیرات و سرویس خویش را تضمین کند هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. متاسفانه اغلب تعمیرکاران این موضوع را در نظر نگرفته و بعد از تعمیر هیچ تضمینی را برای کیفیت خدماتشان ارائه نمی‌دهند. اگر مرکز تعمیراتی سرویس این چنینی را ارائه کرد مطمئن باشید که این مرکز با بهترین کیفیت قادر به انجام تعمیرات روی گوشی شماست و به کیفیت کار خود اعتماد دارد.
  • هزینه و قیمت: طبیعتا هزینه و قیمتی که در ازای انجام تعمیرات درخواست می‌شود هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود و شما باید آن را به عنوان یکی از مهم ترین نکات در نظر بگیرید. هزینه تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 خیلی زیاد نیست اما همیشه به قیمت های خیلی پایین و ارزان هم شک کنید.

با در نظر گرفتن موارد فوق قادر خواهید بود که تعویض باطری گوشی سامسونگ اس 20 خودتان را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. با استفاده از خدماتی که مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس ارائه کرده قادر خواهید بود که انواع تعمیرات تخصصی گوشی های سامسونگ و اپل را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید و از تضمین کیفیت تعمیرات و اورجینال بودن قطعات هم بهره‌مند شوید.

آداک فیکس و تعویض باتری گلکسی S20

با توجه به توضیحاتی که در جریان این مطلب ارائه کردیم به طور کامل مشخص است که تعویض باتری سامسونگ Galaxy S20 یکی از تعمیرات حساس این گوشی محسوب می‌شود و در عین حال به دلیل ماهیت باتری های لیتیوم یونی و پلیمری انجام آن اجتناب ناپذیر خواهد بود! یعنی تحت هر شرایط بعد از گذشت 1 الی 2 سال شما ملزم به انجام این تعمیر خواهید شد.  در این بین استفاده از سروی یک مرکز تعمیرات موبایل خوب و قابل اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است جون اگر باتری تقلبی در گوشی نصب شود مشکلات زیادی برای کاربر پدیدار خواهند شد.

با استفاده از خدماتی که مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس ارائه کرده قادر خواهید بود که تعویض بطری گوشی سامسونگ اس 20 را با دریافت ضمانت اورجینال بودن این قطعه و همچنین تضمین کیفیت تعمیرات انجام دهید. همچنین به دلیل اینکه قطعات در مرکز تعمیرات آداک فیکس مستقیما از تامین کنندگان اصلی تهیه شده و دستمزد تعمیرکاران هم روی حداقل حالت تنظیم گشته، هزینه تعمیرات هم با سرویس این مرکز کاهش پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس، ثبت سفارش تلفنی یا مشاوره رایگان کافیست با شماره 02177921002 تماس حاصل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه