تعویض باتری آیفون 11 با تضمین اورجینال بودن

  • تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

آیفون 11 اپل (Apple iPhone 11) یکی از جدیدترین آیفون های این شرکت است و اگرچه قیمت بالایی دارد اما کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران این گوشی بعد از مدتی با آن رو به رو می‌شوند مربوط به زود خالی شدن شارژ باتری خواهد بود. بنابراین تعویض باتری این گوشی به یکی از رایج ترین تعمیرات آن تبدیل شده است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر در مورد تعویض باتری آیفون 11 اپل و سرویسی که آداک فیکس در این راستا ارائه می‌کند صحبت کنیم. با آداک فیکس همراه باشید.

زود خالی شدن شارژ آیفون 11

اپل گوشی آیفون 11 را به یک باتری لیتیوم یونی 3110 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که با توجه به بهینه بودن بستر نرم افزاری گوشی در حالت عادی عملکرد خوبی در تامین انرژی مورد نیاز دستگاه دارد. اما متاسفانه به مرور زمان و با افت ظرفیت اصلی باتری که امری طبیعی است، کاربران با مشکل زود خالی شدن شارژ رو به رو می‌شوند و این امر می‌تواند وضعیت آزاردهنده‌ای را به وجود آورد. تصور کنید شارژ باطری آیفون شما هر روز چند مرتبه خالی شود و شما مجبور باشید همیشه شارژر گوشی را به همراه داشته و آن را حمل نقل نمایید یا از پاوربانک در هر شرایطی برای شارژ باطری آیفون کمک بگیرید!

در اینگونه مواقع تعویض باتری آیفون 11 الزامی می‌شود و کاربر به ناچار برای انجام این تعمیر به مرکز نزد یک تعمیرکار مراجعه می‌کند. اما تعویض باطری گوشی برخلاف تصور اغلب کاربران مسئله ساده‌ای نیست و به هیچ وجه نباید تعویض باطری گوشی مثل iPhone 11 اپل به دست هر تعمیرکار کم تجربه‌ای سپرده شود! علاوه بر این متاسفانه بکارگیری باتری های بی‌کیفیت و غیر استاندارد یا اصطلاحا تقلبی هم در گوشی های اپل رواج یافته و برخی تعمیرکاران با نصب اینگونه باتری ها از مشتریان سود بیشتری دریافت می‌کنند.

تعویض باتری آیفون 11 با تضمین اورجینال بودن

بنابراین تعویض باتری آیفون 11 موضوعی است که باید جدی گرفته شود و در ادامه مطلب به طور جامع در رابطه با آن صحبت می‌کنیم. اما در این بخش می‌خواهیم مشخص کنیم که چرا باتری آیفون 11 به مرور زمان قدرت شارژدهی اولیه خودش را از دست می‌دهد و به نوعی ضعیف می‌شود؟ دلیل این مسئله با ماهیت باطری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری ارتباط دارد! این نوع باطری ها به گونه‌ای هستند که با گذر زمان و سپری کردن سیکل های شارژ مختلف به مرور بخشی از ظرفیت اصلی خود را از دست می‌دهند. بدین ترتیب اگر باتری آیفون 11 شما در ابتدا ظرفیت 1310 نیلی آمپر ساعتی داشته باشد، بعد از مدتی ممکن است ظرفیت آن کاهش یافته و به چیزی در حدود 2800 یا حتی بعد از چند سال 2600 میلی آمپر ساعت برسد! طبیعتا در اینگونه مواقع کاربر با مشکل زود خالی شدن شارژ باطری رو به رو خواهد شد! اما آیا راهی برای جلوگیری از بروز این مشکل وجود دارد؟

متاسفانه هیچ راه حل قطعی برای مقابله با خالی شدن تدریجی ظرفیت اصلی باطری های لیتیوم یونی و پلیمری وجود ندارد! به بیان دیگر شما نمی‌توانید از افت تدریجی ظرفیت باطری گوشی خودتان جلوگیری نمایید اما با استفاده از ترفند های خاصی قادر خواهید بود که سرعت افت ظرفیت باتری را کاهش دهید! به این روش ها و ترفند ها اصطلاحا با عنوان روش های مراقبت از باتری گوشی نام برده می‌شود. با در نظر گرفتن این روش و ترفند ها می‌توانید سرعت کاهش ظرفیت باطری گوشی موبایل خودتان را به حداقل برسانید. ما تصور کنید کار از کار گذشته و نیازمند تعویض باتری آیفون 11 هستید! حالا چه کار باید انجام شود؟

نکات مهم در تعویض باتری آیفون 11

نکات بسیار مهمی وجود دارند که باید برای تعویض کردن باطری گوشی اپل آیفون 11 یا هر گوشی دیگری به آن ها توجه شود، در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی برای کاربر به وجود آید. که در رابطه با این مشکلات هم صحبت خواهیم کرد. در اولین قدم توصیه داریم سعی کنید که برای تعویض باتری iPhone 11 خود فقط از سرویس مراکز تعمیرات معتبر استفاده کنید که حداقل پیش زمینه خوبی در این راستا داشته باشند. به هیچ عنوان از سرویس تعمیرکاران کم تجربه، تازه کار و مبتدی برای تعویض باتری آیفون 11 استفاده نکنید.

حتما دقت داشته باشید که تعمیرکار در حین انجام تعمیرات از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده کند. برای بررسی این موضوع و اطمینان از آن کافیست که به میز کار وی یا تجهیزاتی که در آن مرکز تعمیرات وجود دارند دقت نمایید. در صورتی که احساس می‌کنید لوازم جدید و مدرنی برای انجام تعمیرات توسط تعمیرکار مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، تعویض باتری آیفون خود را به وی واگذار نکنید. یک تعمیرکار خوب همیشه میزی مرتب دارد و از تجهیزات به روز برای تعمیر گوشی مشتریان استفاده می‌کند تا استرس حین تعمیر بر روی دیگر قطعات گوشی به حداقل برسد و نتیجه تعمیر از نظر کیفی در بالاترین سطح ممکن قرار گیرد.

مسئله بعدی که باید به آن توجه کنید مربوط به تضمین کیفیت تعمیرات می‌شود که متاسفانه این امر فقط توسط تعمیرکاران و مراکز تعمیرات موبایل محدودی ارائه خواهد شد. در اغلب مواقع زمانی که شما گوشی خود را از تعمیرکار تحویل می‌گیرید و هزینه تعمیر را پرداخت می‌کنید، عملا معامله تمام شده خواهد بود و اگر دو روز دیگر گوشی شما دوباره دچار مشکل شود، تعمیرکار مسئولیتی در قبال آن بر عهده نمی‌گیرد! بنابراین تضمینی که تعمیرکار در قبال تعمیرات صورت گرفته ارائه می‌کند هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. سعی کنید از سرویس مراکز یا تعمیرکارانی استفاده کنید که بعد از انجام تعمیرات، کیفیت تعمیر صورت گرفته را تضمین کنند.

تعویض باتری آیفون 11 با تضمین اورجینال بودن

اطمینان از اورجینال بودن باتری جدیدی که در گوشی نصب می‌شود هم مسئله مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید و در بخش های آتی به طور جامع در رابطه با آن صحبت می‌کنیم. متاسفانه وضعیت بازار به گونه‌ایست که اغلب باتری های عرضه شده برای آیفون های اپل غیراورجینال و اصطلاحا تقلبی هستند و نمی‌توانند بازده خوبی در گوشی داشته باشند. بنابراین حتما از اورجینال و اصل بودن باطری گوشی هم اطمینان حاصل کنید. مسئله بعدی مربوط به هزینه تعمیرات و مدت زمان انجام این کار می‌شود. در رابطه با هزینه تعویض باتری آیفون 11 هم در بخش های بعدی به طور جامع صحبت خواهیم کرد.

مدت زمان تعویض باطری گوشی های موبایل اپل عموما نباید خیلی طولانی باشد و یک تعمیرکار خوب با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب و باتری دستگاه تقریبا ظرف 2 الی 3 ساعت می‌تواند باطری آیفون 11 را به طور کامل تعویض نماید. بنابراین اگر قرار است باطری گوشی آیفون 11 خودتان را تعویض کنید، حتما با توجه به این نکات وارد عمل شده و از سرویس مرکز تعمیرات یا تعمیرکاری استفاده نمایید که این موارد را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس در این راستا می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب باشد. با استفاده از خدمات این مرکز از تضمین اورجینال بودن باتری و کیفیت تعمیرات بهره‌مند خواهید شد.

اهمیت اورجینال بودن باتری

اما چرا باید از اورجینال بودن باتری که در گوشی اپل iPhone 11 نصب می‌شود اطمینان حاصل کرد و چرا این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است؟ همانطور که می‌دانید باتری گوشی در واقع منبع تغذیه آن است و انرژی مورد نیاز تمام قطعات سخت افزاری گوشی موبایلتان توسط باتری تامین می‌شود. طبیعتا اگر باتری عملکرد درستی نداشته باشد و شامل تغییرات ناگهانی شدت جریان و ولتاژ شود، احتمال آسیب دیدن دیگر قطعات گوشی و وارد شدن استرس بر آن ها وجود خواهد داشت. از سمت دیگر اگر باتری با استانداردهای لازم تولید نشود، بیش از اندازه داغ خواهد شد و می‌تواند منجر به بروز مشکل داغ شدن بدنه آیفون شود که در مقاله “دلیل داغ شدن آیفون و آموزش جلوگیری از آن” به طور جامع در رابطه با آن صحبت کرده بودیم. پس بد نیست بعد از این مقاله که مربوط به تعویض باتری آیفون 11 می‌شود، مروری بر مقاله ضمیمه شده هم داشته باشید.

باتری های بی‌کیفیت یا اصطلاحا تقلبی عمر مفید کمتری هم در مقایسه با نمونه های اورجینال دارند! این موضوع بدان معناست که ظرفیت اصلی آن ها زودتر از باتری های اصل و اورجینال خالی می‌شود. برای مثال اگر در یک بازه زمانی 3 ماهه و تحت شرایط یکسان 200 میلی آمپر ساعت از ظرفیت یک باتری اورجینال کم شود، یک باتری غیر اورجینال و تقلبی ممکن است حدود 400 میلی آمپر از ظرفیت اصلی خودش را از دست بدهد. بروز مشکلاتی مثل خالی شدن ناگهانی شارژ باتری هم در نمونه های غیر اورجینال زیاد رخ می‌دهد که نشان دهنده فاسد شدن باطری گوشی خواهد بود.

اما مهمتر از همه این موارد مسئله دیگری است که مستقیما به سلامت و امنیت کاربران ارتباط دارد! حتما خبرهایی که در مورد انفجاری گوشی در دست کاربران یا آتش گرفتن آن ها منتشر شده‌اند را شنیده‌اید! یکی از اصلی ترین عوامل و دلایلی که می‌تواند منجر به بروز اینگونه حوادث شود مربوط به عدم رعایت استانداردهای لازم در تولید باتری می‌شود! زمانی که شما برای تعویض باتری آیفون 11 خود از سرویس تعمیرکاری استفاده می‌کنید که یک باتری تقلبی را در گوشی نصب می‌کند، ریسک بروز حوادثی مثل آتش گرفتن و انفجار باتری را به جان خریده‌اید! فراموش نکنید که درون باتری های لیتیوم یونی و پلیمری از مواد شیمیایی پر شده و این موارد خاصیت اشتعال و انفجار دارند!

بنابراین و با توجه به مواردی که نام بردیم، اورجینال بودن باتری گوشی اپل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود و زمانی که قرار باشد باتری گوشی مثل iPhone 11 تعویض شود باید اهمیت ویژه‌ای به این موضوع بدهید. اما چطور می‌توان از اورجینال بودن باطری گوشی اپل اطمینان حاصل کرد؟ آیا صرفا گفته ها و ادعای تعمیرکار مبنی بر اورجینال بودن باطری که در گوشی شما نصب می‌شود کفایت می‌کند؟ مطلقا خیر! برای اطمینان از این موضوع سعی کنید فقط از سرویس مراکز تعمیراتی استفاده نمایید که قابل اعتماد هستند و در قبال اورجینال بودن قطعات تعویض شده گوشی مشتریان گارانتی رسمی و کتبی ارائه می‌دهند.

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس یکی از محدود مراکزی است که در داخل کشور در قبال قطعات تعویض شد موبایل مشتریانش گارانتی رسمی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب اگر شما تعویض باتری آیفون 11 خود را به این شرکت واگذار کنید از گارانتی رسمی اورجینال بودن باطری جدید نصب شده در گوشی بهره‌مند خواهید شد و می‌توانید بدین ترتیب تعمیرات موبایل خود را با اطمینان خاطر انجام دهد. در نظر داشته باشید که خیلی از تعمیرکاران برای کسب سود بیشتر سعی می‌کنند با ترفند های مختلف شما را فریب داده و باتری های تقلبی را در گوشی موبایلتان نصب کنند. شما باید با آگاهی کامل و بدون تعارف در این زمینه قدم بردارید و حتما از اورجینال بودن باتری جدیدی که در آیفونتان نصب می‌شود اطمینان حاصل کنید.

هزینه تعویض باتری آیفون 11

مسئله مهم بعدی که باید در مورد آن صحبت کنیم مربوط به هزینه تعویض کردن باتری گوشی اپل iPhone 11 می‌شود! آیا راهی برای کاهش هزینه انجام این تعمیر وجود دارد؟ اصلا هزینه نرمال انجام این تعمیر چقدر است و چرا با مراجعه به نزد تعمیرکاران مختلف، هر تعمیرکار هزینه متفاوتی را برای انجام این تعمیر پیشنهاد می‌دهد؟ دلیل این امر در ترفند هایی خلاصه می‌شود که تعمیرکاران برای تعویض باتری گوشی مشتریان به کار می‌برند! قبل از هر چیز باید بگوییم که هزینه تعویض باتری آیفون 11 بالا نیست و خوشبختانه این تعمیر یکی از تعمیرات کم هزینه گوشی اپل iPhone 11 محسوب می‌شود.

به عنوان مثال اگر هزینه تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 11 را با هزینه تعویض باتری این گوشی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که واقعا هزینه تعویض باتری این گوشی ناچیز است! بنابراین خیلی نگران این موضوع نباشید. اما چرا هزینه پیشنهادی تعمیرکاران مختلف برای انجام یک تعمیر مشابه متفاوت خواهد بود؟ دلیل این امر در همان مسئله اورجینال و اصل بودن باتری خلاصه می‌شود. تعمیرکارانی که قیمت های خیلی پایینی را برای تعویض باتری گوشی شما پیشنهاد می‌دهند، احتمالا از باتری های غیر اورجینال و تقلبی استفاده خواهند کرد یا حداقل باطری که در گوشی مشتری نصب می‌کنند نو و آکبند نخواهد بود!

به عنوان مثال ممکن است یک تعمیرکار باتری آیفون 11 دیگری که ال سی دی آن معیوب شده و دیگر به درد نمی‌خورد را برداشته و در گوشی اپل شما نصب نماید. بدین ترتیب وی می‌تواند قیمت پایین تری را برای تعویض باتری آیفون 11 به شما پیشنهاد دهد. بنابراین قیمت های پایین شک برانگیز خواهند بود اما آیا این موضوع بدان معناست که همیشه قیمت های پیشنهادی بالا به معنای کیفیت بیشتر هستند؟ متاسفانه اینطور نیست! یک تعمیرکار سودجو حتی می‌تواند همان باتری های تقلبی و دست دوم را با قیمت های بالاتر هم در گوشی شما نصب کند! بنابراین صرفا پیشنهاد قیمت بالا به معنای کیفیت بیشتر نیست!

اگر می‌خواهید  تعویض باتری آیفون 11 شما با بهترین قیمت و دریافت تضمین در قبال اورجینال بودن باتری نصب شده در دستگاه انجام گیرد، توصیه داریم از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید. تمام تعمیراتی که در این مرکز انجام می‌شوند مشمول ضمانت هستند و باتری تعویض شده گوشی مشتریان هم در این مرکز از تضمین اورجینال بودن برخوردار خواهد بود. علاوه بر این شما می‌توانید از مزیت های دیگری مثل سرعت عمل بالا در تعمیرات، ثبت سفارش تعمیر بدون نیاز به مراجعه حضوری و برخی موارد دیگر هم بهره‌مند شوید که در بخش بعد در مورد آن ها صحبت می‌کنیم.

آداک فیکس و تعویض باتری گوشی اپل آیفون 11

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم کاملا مشخص است که تعویض باتری گوشی مثل آیفون 11 اپل به هیچ عنوان امری ساده نیست و انجام  آن باید جدی گرفته شود! در صورتی که یک باتری تقلبی در گوشی اپل شما بکار رود با مشکلاتی زیادی رو به رو خواهید شد و خیلی زود دوباره نیازمند تعویض باطری موبایلتان می‌شوید. برای اطمینان از یک تعمیر موفق، بدون دردسر، کم هزینه و دارای ضمانت می‌توانید از سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید. در این مرکز تمام تعمیرات انجام گرفته روی گوشی مشتریان از نظر کیفیت و اورجینال بودن قطعات تضمین می‌شوند.

بکارگیری مدرن ترین تجهیزات روز دنیا، استفاده از متدهای جدید تعمیر و انجام تعمیرات به دست کارشناسان مجرب و با تجربه هم سبب خواهد شد که تمام استانداردهای لازم در حین تعویض باتری آیفون 11 رعایت شوند و بهترین نتیجه از تعمیر برایتان به عمل آید. پس اگر به نبال یک تعمیر کاملا مطمئن هستید، می‌توانید از سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان یا ثبت سفارش غیرحضوری می‌توانید با شماره 02177921002 تماس حاصل کنید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه