تعویض باتری سامسونگ A70 با قیمت ارزان

  • تاریخ انتشار : شهریور ۲, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

باتری گوشی گلکسی A70 سامسونگ (Samsung Galaxy A70) به مرور زمان با افت قدرت شارژدهی مواجه می‌شود و به همین سبب تعویض آن الزامی خواهد بود. اما چه نکاتی وجود دارند که باید در انجام این تعمیر مورد توجه قرار گیرند؟ بهترین مرکز برای انجام این تعمیر کجاست؟ در ادامه بیشتر در رابطه با تعویض باتری سامسونگ A70 و سرویسی که مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس در این راستا ارائه کرده صحبت می‌کنیم. با آداک فیکس همراه شوید.

افت قدرت شارژدهی باتری Galaxy A70

کاربران گوشی های موبایل به مرور زمان متوجه افت قدرت شارژدهی باتری اسمارتفون خویش می‌شوند. فرقی ندارد که مدل گوشی شما چه باشد و اسمارتفونتان مربوط به چه برندی شود، تحت هر حالت شما به مرور با مشکل افت قدرت شارژدهی باطری موبایل مواجه می‌شوید. گوشی Galaxy A70 سامسونگ هم از این قاعده مستثنا نیست و به همین سبب عموما بعد از مدت زمان خاصی تعویض باتری سامسونگ A70 الزامی خواهد شد. اما دلیل بروز این مشکل چیست و چرا راهی برای مقابله لا آن وجود ندارد؟

دلیل بروز این مشکل با ماهیت باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری ارتباط دارد. این نوع باطری ها که در گوشی های امروزی بکار رفته‌اند به مرور زمان با افت ظرفیت اصلی مواجه می‌شوند و به نوعی بخشی از ظرفیت اولیه و اصلی خودشان را از دست می‌دهند. به عنوان مثال باتری گوشی A70 ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی دارد و از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری به مرور زمان و با 4قرارگیری در سیکل های شارژ مختلف بخشی از ظریفت خودش را از دست خواهد داد و ممکن است بعد از یک الی دو سال ظرفیت واقعی آن به 4000 میلی آمپر ساعت یا کمتر تقلیل یابد.

در این شرایط کاربر متوجه افت قدرت شارژدهی باتری Galaxy A70 خود می‌شود! این روند در تمام گوشی های موبایلی که از باتری لیتیوم یونی و پلیمری بهره می‌برند اتفاق افتاده و قابل درک خواهد بود. راه حلی که باید در این شرایط مورد استفاده قرار گیرد، تعویض باتری است! اما ر تعویض باتری سامسونگ A70 کار ساده‌ای نیست و در انجام آن باید به نکات خاصی توجه شود. ضمنا چون گوشی بدنه یکپارچه و جدانشدنی دارد باید تعویض باطری آن به دست یک تعمیرکار خوب و با تجربه صورت پذیرد، در غیر این صورت ریسک های زیادی برای کاربر به وجود می‌آید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور جامع در رابطه با تعویض باتری سامسونگ A70 و سرویسی که مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس در این راستا ارائه کرده صحبت کنیم. ب سرویس مرکز تعمیرات موبایل آداک فیکس می‌توانید باتری گوشی سامسونگ Galaxy A70 خود را با بهترین قیمت و تضمین اورجینال بودن تعویض کنید.

باتری اورجینال و غیر اورجینال

دو نوع باتری برای نصب در گوشی های موبایل وجود دارند! دسته اول باتری های اورجینال هستند که از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با نسخه اصلی و فابریک گوشی ندارند. اما دسته دوم باطری هایی هستند که غیر اورجینال محسوب می‌شوند و طبیعتا از نظر کیفیت نسبت به نسخه اورجینال وضعیت ضعیف تری دارند. زمانی که قرا است باطری گوشی خود را تعویض کنید باید به این نکته دقت داشته باشید که باطری جدید دستگاه اصل و اورجینال باشد، در غیر این صورت با مشکلات زیادی رو به رو می‌شوید.

نصب باتری های بی‌کیفیت می‌تواند منجر به بروز حوادثی مثل آتش گرفتن و انفجار باتری شود یا داغ شدن بیش از اندازه بدنه گوشی و مشکلاتی مثل خالی شدن ناگهانی شارژ و غیره را به همراه آورد. بنابراین اورجینال بودن باتری در تعویض باتری سامسونگ A70 یا هر گوشی دیگری امری مهم و حائز اهمیت تلقی می‌شود که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، اما وقتی تعویض باطری گوشی را به یک تعمیرکار واگذار کردیم، چطور از اورجینال بودن باتری که وی در دستگاه نصب می‌کند اطمینان حاصل کنیم؟

طبیعتا اطمینان حاصل کردن از اورجینال بودن باطری که در گوشی شما نصب شده کار ساده‌ای نیست و در این راستا صرفا نمی‌توان به ادعا و گفته های تعمیرکار اعتماد کرد. به همین جه است که اکیدا توصیه می‌شود برای تعویض باتری موبایل های خود از سرویس مراکز تعمیرات موبایل شناخته شده و مطمئن استفاده کنید. برخی از این مراکز در ازای اورجینال بودن باطری نصب شده در دستگاه گارانتی ارائه می‌کند تا خیال کاربر از بابت این امر راحت شود. مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس هم در این راستا گارانتی ارائه خواهد کرد.

پس اگر به تعویض باتری سامسونگ A70 نیاز دارید حتما از اورجینال بودن باطری که در گوشی نصب شده اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که نصب باتری های غیر اورجینال و تقلبی که استانداردهای لازم در ساخت و تولید آن ها رعایت نشده می‌تواند ریسک های بزرگی را در پی داشته باشد. ریسک هایی مثل احتمال آتش گرفتن گوشی، انفجار باتری و خیلی موارد دیگر از مهمترین خطراتی هستند که در این شرایط نه تنها گوشی موبایل شما بلکه سلامت خودتان را هم تهدید خواهند کرد. پس حتما این مسئله را جدی بگیرید.

هزینه تعویض باتری سامسونگ A70

خوشبختانه قیمت باتری گوشی های موبایل خیلی گران نیست و به نوعی باتری از قطعات سخت افزاری نه چندان گران قیمت اسمارتفون ها محسوب می‌شود. به عنوان مثال قیمت باتری گوشی A70 در مقایسه با قیمت ال سی دی آن واقعا ناچیز است. بنابراین اگر احساس می‌کنید زمان آن رسیده که باطری گوشی سامسونگ گلکسی A70 شما تعویض شود، نگران هزینه انجام این تعمیر نباشید. با استفاده از خدمات مراکزی مثل مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید این تعمیر را با صرف کمترین قیمت ممکن انجام دهید.

در این بین باید به یک نکته مهم دیگر هم توجه داشته باشید! برخی تعمیرکاران ممکن است سعی کنند با پیشنهاد دادن قیمت های خیلی بالا و گران از موقعیت به نفع خویش سوء استفاده نمایند. در نظر داشته باشید که همیشه قیمت خیلی گران به معنای کیفیت بیشتر نیست و اگر تعمیرکاری مدعی شد که باتری اورجینالی را با قیمت چند برابر نسبت به حالت نرمال در گوشی شما نصب می‌کند، تصور نداشته باشید که قطعا باتری مورد نظر او کیفیت بهتری دارد! پس همیشه قیمت گران تر به معنای کیفیت بیشتر نیست!

اما از سمت مقابل قیمت ارزان می‌تواند زنگ خطری مبنی بر اورجینال نبودن باتری یا حتی دست دوم بودن آن باشد! بنابراین اگر تعمیرکاری به شما پیشنهاد داد که با قیمت خیلی ارزان باتری گوشی شما را تعویض می‌کند، مطمئن باشید که مشکلی در این بین وجود دارد و احتمالا باتری که وی قصد نصب در گوشی شما را دارد اورجینال و اصل نخواهد بود. پس هزینه تعویض باتری سامسونگ A70 موضوع مهمی است که باید از چند نظر به آن توجه ویژه داشته باشید. در مجموع با توجه به اینکه این تعمیر هزینه زیادی ندارد، نگران بودجه خود برای انجام آن نباشید.

تعویض باتری سامسونگ A70 با قیمت ارزان

بهترین زمان برای تعویض باتری گوشی

یکی دیگر از سوالات رایجی که کاربران مطرح می‌کنند مربوط به زمان تعویض کردن باتری اسمارتفون می‌شود. با توجه به اینکه گفتیم تمام باتری های لیتیوم یونی و پلیمری به مرور زمان ظرفیت و قدرت شارژدهی اصلی خودشان را از دست می‌دهند، این سوال در ذهن کاربران به وجود می‌آید که بهترین زمان برای تعویض باتری گوشی چه زمانی خواهد بود؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است و در واقع پاسخ آن باید از سمت خود کاربر و با توجه تجربه کاربری وی ارائه شود و اینطور نیست که به طور مطلق بتوان یک زمان مشخص را برای آن در نظر گرفت.

همیشه بهترین زمان برای تعویض باتری گوشی آن موقعی است که کاربر احساس کند قدرت شارژدهی باطری موبایل او به شکل محسوسی افت کرده و به نوعی اصطلاحا شارژ باتری زود به زود خالی می‌شود. وجود این شرایط یا بروز حالت هایی مثل خالی شدن ناگهانی شارژ باتری و داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی بدون دلیل می‌توانند نشان دهنده این باشند که عمر مفید باطری موبایل به پایان رسیده و این قطعه نیاز به تعویض دارد. گوشی سامسونگ گلکسی A70 هم دقیقا شرایط مشابهی خواهد داشت و بهترین زمان برای تعویض باتری سامسونگ A70 زمانی است که احساس کنید گوشی شما قدرت شارژدهی اصلی خود را از دست داده و زود به زود شارژ خالی می‌کند.

تعویض باتری سامسونگ A70 چقدر زمان لازم دارد؟

در صورتی که ابزارهای مناسب برای تعمیر کردن گوشی سامسونگ Galaxy A70 در اختیار یک تعمیرکار قرار داده شوند و تعمیرکار هم در کار خود تخصص و مهارت لازم را داشته باشد، تعویض باتری گوشی مثل A70 خیلی زمانگیر نخواهد شد و عموما در کمتر از 3 ساعت قابل انجام خواهد بود. در نظر داشته باشید که طبیعتا باید یک باتری جدید برای نصب در گوشی هم در اختیار تعمیرکار قرار داده شود تا انجام تعمیر امکانپذیر باشد. در خیلی از مواقع ممکن است تعمیرکاران برای تامین باتری مناسب جهت نصب در گوشی دچار مشکل شوند و همین امر منجر به افزایش مدت زمان لازم برای تعویض باتری سامسونگ A70 گردد.

خوشبختانه عموما مراکز تعمیرات موبایل بزرگ و معتبر از قبیل مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس همیشه به قطعات اصلی که در گوشی های موبایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند دسترسی دارند یا حداقل در سریع ترین زمان ممکن این قطعات را تامین می‌کنند تا نیاز نشود که متقاضی تعمیرات مدت زمان طولانی را برای تعمیر شدن گوشی خودش صبر کند. عموما در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس تعویض باتری سامسونگ A70 در کمتر از چند ساعت انجام خواهد شد و شاید در بدترین شرایط تا 1 روز به طول بیانجامد.

آداک فیکس و تعویض باتری گلکسی A70

با توجه به توضیحاتی که تا به اینچی کار ارائه کردیم کاملا مشخص است که تعویض باتری گلکسی A70 یکی از تعمیرات مهم این گوشی است که متاسفانه انجام آن بعد زا یک بازه زمانی خاص اجتناب‌ناپذیر خواهد بود چون قدرت شارژدهی باتری این گوشی به مرور افت می‌کند. با خدماتی که در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس ارائه شده می‌توانید تعویض باتری سامسونگ A70 را با دریافت ضمانت اورجینال بودن باطری جدید نصب شده در دستگاه انجام دهید و همچنین کمترین هزینه را هم در قبال انجام این تعمیر پرداخت نمایید. تعرفه هایی که آداک فیکس برای تعمیر گوشی مشتریان در نظر گرفته واقعا مقرون به صرفه هستند.

از سمت دیگر تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان آداک فیکس روی گوشی مشتریان انجام می‌شود دارای ضمانت کیفیت خواهند بود و این مرکز تا 30 روز کیفیت تعمیرات خود را گارانتی می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل، تعمیر دستگاه را به طور رایگان برای مشتریان عزیز امکانپذیر می‌سازد. بنابراین با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید تعویض باتری گلکسی A70 سامسونگ را با خیال راحت و ارزان ترین قیمت انجام دهید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان یا ثبت سفارش تعمیرات تلفنی در مرکز آداک فیکس می‌توانید با شماره 02177921002 تماس حاصل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه