تعویض باتری گلکسی نوت 10 با قیمت ارزان

  • تاریخ انتشار : مرداد ۲۶, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 هم مثل دیگر گوشی های موبایل امروزی باتری دارد که به مرور زمان با افت کیفیت و ظرفیت رو به رو می‌شود. بنابراین کاربران این اسمارتفون هم بعد از مدتی ملزم به تعویض کردن باطری موبایل خویش خواهند شد. با خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید تعویض باتری گلکسی نوت 10 سامسونگ را با قیمت ارزان و ضمانت انجام دهید.در ادامه بیشتر به صحبت در مورد این موضوع می‌پردازیم. با آداک فیکس همراه شوید.

ظرفیت اسمی باتری گوشی

باتری گوشی های موبایل یا از نوع لیتیوم یونی هستند و یا از نوع لیتیوم پلیمری انتخاب می‌شوند. این دو نوع باطری از نظر ماهیت و نحوه عملکرد تفاوت های بسیار ناچیزی با هم دارند و الگوی اصلی عملکردی آن ها و رفتارشان در قبال خیلی از مسائل کاملا یکسان و مشابه است. یکمی از اتفاق هایی که به طور مشترک در هر دو نوع باطری نام برده شده رخ می‌دهد مربوط به افت تدریجی ظرفیت اسمی باطری خواهد بود! اما منظور از ظرفیت اسمی باتری گوشی چیست؟ قبل از اینکه در مورد تعویض باتری گلکسی نوت 10 صحبت کنیم، بهتر است مفهوم این واژه و اصطلاح را برایتان مشخص نماییم.

ظرفیت اسمی در واقع به ظرفیتی گفته می‌شود که به عنوان ظرفیت اولیه و اصلی باطری موبایل معرفی خواهد شد. به عنوان مثال ظرفیت باطری گوشی Galaxy Note 10 سامسونگ معادل 3500 میلی آمپر ساعت است. به دلیل اینکه باطری این گوشی از نوع لیتیوم یونی است، به مرور بخشی از ظرفیت اسمی آن کاهش یافته و از دست می‌رود و ممکن است بعد از چند ماه حدود 300 میلی آمپر ساعت از ظرفیت باتری کاملا از بین برود و ظرفیت واقعی آن به چیزی در حدود 3200 میلی آمپر ساعت برسد. بنابراین ظرفیت اسمی همان ظرفیتی از باطری است که گوشی در ابتدا و روی کاغذ ارائه می‌کند و ظرفیت اصلی یا حقیقی هم ظرفیتی است که باطری گوشی بعد از استفاده و در لحظه خاص مورد نظر ارائه خواهد کرد.

افت تدریجی ظرفیت باطری Galaxy Note 10

متاسفانه هم باتری های لیتیوم یونی و هم باطری های لیتیوم پلیمری ماهیتی دارند که به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل های شارژ و گرما به تدریج بخشی از ظرفیت اسمی خود را از دست می‌دهند. سرعت کاهش ظرفیت اسمی باطری های مذکور بالا نیست اما به هر حال قابل درک خواهد بود. به همین جهت است که شما بعد از خرید یک گوشی و استفاده از آن برای چند مدت احساس می‌کنید که قدرت شارژدهی باطری دستگاه ضعیف شده است. گوشی Note 10 سامسونگ هم شرایط کاملا یکسانی دارد و بعد از مدت زمان خاصی که ظرفیت اسمی باطری خیلی کاهش یابد، تعویض باتری گلکسی نوت 10 الزامی می‌شود.

اصلی ترین عواملی که سرعت کاهش ظرفیت اسمی باطری گوشی های موبایل را افزایش می‌دهند شامل موادی مثل گرما و سیکل های شارژ می‌شوند. هرچقدر باطری گوشی شما در یک بازه زمانی یکسان بیشتر به شارژ زده شود یا برای مدت زمان بیشتری در تماس با گرما قرار گیرد، ظرفیت اسمی آن هم سریعتر افت می‌کند. برای آشنایی با روش های مراقبت از باتری گوشی های موبایل توصیه داریم حتما مقاله ضمیمه شده را مطالعه کنید. با توجه به نکاتی که در آن مقاله ارائه شده‌اند می‌توانید سرعت از دست رفتن ظرفیت اسمی باطری اسمارتفون خود را به حداقل برسانید و دیرتر ملزم به تعویض باتری گوی شوید.

تعویض باتری گلکسی نوت 10 با قیمت ارزان

تعویض باتری گلکسی نوت 10 سامسونگ

همانطور ک گفتیم سامسونگ گوشی نوت 10 را به یک باطری 3500 میلی آمپر ساعتی نوع لیتیوم یونی مجهز کرده که خیلی ظرفیت بالایی ندارد و طبیعتا قدرت شارژدهی معمولی را هم در بهترین حالت خودش ارائه می‌کند. عموما کاربران این گوشی نهایتا بعد از 6 الی 9 ماه با مشکل زود خالی شدن شارژ باطری گوشی مواجه می‌شوند و از اینکه شارژ باطری Galaxy Note 10 آن ها نمی‌تواند برای مدت زمان زیادی دوام بیاورد گلایه می‌کنند. در اینگونه مواقع باید تعویض باتری گلکسی نوت 10 سامسونگ در دستور کار قرار گیرد. البته در برخی مواقع دیگر ممکن است بروز اختلال در مدار پاور و شارژ گوشی هم سبب شود که تعمیرکار تعویض کردن باطری گوشی را به کاربر پیشنهاد دهد.

در پروسه تعویض باطری کوشی Note 10 باید قاب آن به طور کامل و با استفاده از تجهیزات مناسب روز دنیا و رعایت استانداردهایی که سامسونگ آن ها را الزامی می‌داند باز شود و سپس برخی از قطعات سخت افزاری دستگاه از روی برد و بدنه آن جدا شده و در نهایت باطری گوشی قابل دسترس و تعویض گردد. بنابراین برخلاف تصور اغلب افراد تعویض کردن باطری گوشی مثل سامسونگ گلکسی Note 10 خیلی هم کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و تجربه بالا دارد. در حین انجام این پروسه باید برخی از قطعات سخت افزاری که بسیار حساس هستند از روی بدنه گوشی جدا شده و بعد از تعویض شدن باطری مجددا روی آ« نصب گردند. به همین جهت توصیه داریم به هیچ وجه تعویض باتری گلکسی نوت 10 را به هر تعمیرکار ناشناسی واگذار نکنید و فقط از سرویس مراکز تعمیر قابل اعتماد در این راستا کمک بگیرید.

بهترین زمان برای تعویض باطری گوشی

اما بهترین زمان برای تعویض کردن باطری گوشی مثل سامسونگ Galaxy Note 10 چه زمانی است؟ این سوال توسط خیلی از کاربران مطرح می‌شود و بد نیست در این بخش به صورت مختصر پاسخی برای آن ارائه کنیم. بهترین زمان تعویض باطری گوشی همیشه زمانی است که شما به عنوان کاربر احساس کنید قدرت نگهداری شارژ باطری موبایلتان به شکل خیلی زیاد و محسوسی افت کرده و وضعیت آزاردهنده‌ای برای آن ایجاد شده است. در اینگونه مواقع می‌توانید برای تعویض باتری گلکسی نوت 10 اقدام نمایید.

در برخی مواقع ممکن است علائمی هم در گوشی نمایان شوند که نشان دهند باید به فکر تعویض باتری باشید! به عنوان مثال خالی شدن ناگهانی شارژ باطری، خاموش شدن خودکار گوشی زمانی که شارژ باطری در آن وجود دارد، داغ شدن بیش از اندازه و بدون دلیل بدنه موبایل و برخی موارد دیگر از نشانه ها و علائمی هستند که می‌توانند مشخص کنند زمان تعویض باطری گوشی فرا رسیده است. اگر با این نشانه ها و علائم در گوشی مثل Note 10 رو به رو شدید، هرچه سریعتر به یکی از نمایندگی های رسمی سامسونگ یا مراکز تعمیر تخصصی موبایل مثل آداک فیکس مراجعه نمایید و درخواست بررسی و عیب یابی گوشی را ارائه دهید.

نکات مهم در تعویض باتری گلکسی نوت 10

همانگونه که قبلا هم گفتیم تعویض کردن باطری گوشی سامسونگ Galaxy Note 10 کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت بالا دارد. همچنین در طول انجام این پروسه هم باید نکات و استانداردهای خاصی رعایت شوند. با توجه به این موضوع نمی‌توان تعویض باطری گوشی مذکور را به هر تعمیرکاری واگذار کرد و حتما باید از سرویس یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل که قابل اعتماد است بدین منظور کمک گرفت. اگر قصد تعویض باتری گلکسی نوت 10 خود را دارید به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • تجربه تعمیرکار: هرچقدر تعمیرکاری که قرار است باطری موبایل شما را تعویض کند تجربه بیشتری در حوزه تعمیرات گوشی داشته باشد، ریسک آسیب دیدن قطعات دیگر موبایل و حتی قاب آن کاهش می‌یابد و در نتیجه شما می‌توانید تعمیر مطمئن تری را روی گوشی خود انجام دهید. بنابراین در حین انتخاب تعمیرکار به تجربه و یا سابقه مرکز تعمیراتی که قرار است تعویض باطری موبایلتان را انجام دهد دقت داشته باشید.
  • تجهیزات و لوازم: برای تعمیر کردن گوشی های ظریف امروزی از قبیل گوشی گلکسی نوت 10 نمی‌توان از ابزارهای قدیمی و روش های سنتی استفاده کرد! بدین منظور حتما باید از تجهیزات مدرن و روز دنیا استفاده شود تا استانداردهای لازم رعایت شده و استرس روی قطعات و بدنه موبایل در حین تعمیر به حداقل برسد. در انتخاب مرکز تعمیراتی که قرار است تعویض باتری گلکسی نوت 10 شما در آن انجام گیرد به تجهیزات و لوازمی که از آن ها استفاده می‌شود هم دقت کنید.
  • اورجینال بودن باطری: اورجینال بودن باطری جدیدی که در گوشی شما نصب خواهد شد مهمترین موضوعی است که باید از آن اطمینان حاصل کنید و در قسمت های بعدی مقاله به طور جامع تر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. با خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید تعویض باتری گوشی خود را دریافت ضمانت مبنی بر اورجینال بودن باتری جدید نصب شده روی موبایلتان انجام دهید.
  • هزینه و قیمت: طبیعتا هزینه و قیمت هم از دیگر عوامل مهمی هستند که باید در تعویض باطری گوشی موبایل به آن توجه شود. در ادامه و بخش های آتی سعی می‌کنیم به طور دقیق در رابطه با این موضوع هم صحبت داشته باشیم.

نکات فوق از مهمترین مواردی هستند که باید در زمان تعویض باتری Galaxy Note 10 و انتخاب مرکز تعمیرات یا تعمیرکار خاص برای انجام این تعمیر به آن ها دقت کنید. به هیچ عنوان برای تعویض کردن باطری گوشی به هر تعمیرکار کم تجربه‌ای اعتماد نکنید چون گوشی هایی مثل گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 به شدت حساس هستند و تعمیر آن ها باید با دقت بالا صورت پذیرد.

هزینه تعویض باتری سامسونگ Galaxy Note 10

یکی دیگر از سوالات رایجی که کاربران دائما مطرح می‌کنند مربوط به هزینه انجام تعمیرات و تعویض کردن باطری گوشی سامسونگ Galaxy Note 10 می‌شود. خوشبختانه باتری گوشی های امروزی به اندازه دیگر قطعات سخت افزاری آن ها از قبیل مادربرد یا تاچ ال سی دی گران نیست! بنابراین اگر نیازمند تعویض باتری گلکسی نوت 10 هستید، نگران هزینه انجام این تعمیر نباشید. البته باز هم در اینجا مسئله مهم این است که از سرویس مرکز تعمیرات موبایل یا تعمیرکاری استفاده کنید که قابل اعتماد باشد و صرفا با پیشنهاد دادن هزینه های ناچیز یک باطری غیراورجینال یا دست دوم را روی گوشی شما نصب نکند!

هزینه‌ای که کاربر برای تعویض باتری سامسونگ Galaxy Note 10 پرداخت می‌کند در واقع شامل دو قسمت می‌شود. قسمت اول هزینه تهیه کردن یک باطری اورجینال برای نصب در گوشی خواهد بود و قسمت دوم هم مربوط به هزینه انجام تعمیرات و به نوعی دستمزد تعمیرکار می‌شود. خوشبختانه در مجموع این هزینه مقدار بالایی نخواهد داشت. با این حال اگر نگران هزینه تعمیرات گوشی خود هستید می‌توانید از سرویس مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید و با صرف کمترین هزینه شاهد تعمیر شدن موبایل خویش و تعویض باطری گوشی نوت 10 خود باشید.

تعویض باتری گلکسی نوت 10 با قیمت ارزان

اهمیت اورجینال بودن باتری موبایل

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که باید در تعویض باتری گلکسی نوت 10 به آن توجه داشته باشید مربوط به اورجینال بودن باتری موبایل می‌شود! به بیان دیگر شما باید مطمئن شوید باطری جدیدی که روی گوشی شما نصب می‌گردد، اصل و اورجینال است! متاسفانه هم اکنون نمونه های تقلبی بسیار زیادی از باتری گوشی های مختلف در بازار موجود هستند و نصب این نوه باطری ها در گوشی مثل Note 10 می‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربر یا حتی خود گوشی به وجود آورد. برخی از شایع ترین این مشکلات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • زود خالی شدن شارژ: اگر باتری که در گوشی شما نصب می‌شود کیفیت لازم را نداشته باشد ممکن است خیلی زود دوباره مشکل خالی شدن شارژ باطری دستگاه در آن پدیدار شود و عملا تعویض باطری نتیجه مطلوبی را در پی نداشته باشد.
  • داغ شدن بدنه گوشی: باتری های غیر استاندارد و غیر اورجینال عموما گرما و حرارت بیشتری نسبت به باتری های اصل تولید می‌کنند، بنابراین اگر احساس می‌کنید بعد از تعویض باتری گلکسی نوت 10 سامسونگ، بدنه آن بیش از اندازه داغ می‌شود احتمال اینکه یک باطری تقلبی در موبایل شما نصب شده باشد وجود دارد.
  • انفجار موبایل: احتمال بروز این حادثه در مجموع بسیار ناچیز است اما وقتی از باطری های غیر استاندارد و تقلبی در گوشی استفاده شود، ریسک بروز حوادثی مثل آتش گرفتن و انفجار باطری چند برابر خواهد شد. بنابراین به هیچ وجه اجازه ندهید در اسمارتفون شما باطری های غیر اورجینال نصب گردد.
  • نوسان و آسیب دیدن دیگر قطعات: باطری هایی که اصل و اورجینال نیستند ممکن است در انتقال انرژی هم نوساناتی داشته باشند و این نوسانات سبب شوند که به دیگر قطعات سخت افزاری موبایل هم آسیب وارد شود.

بنابراین نصب باتری های غیر اورجینال در گوشی می‌تواند ریسک های زیادی را به همراه داشته باشد و سبب شود که شما خیلی زود از تعویض کردن باطری موبایل خویش پشیمان شوید. به همین جهت است که توصیه داریم فقط از سرویس مراکز تعمیرات تخصصی موبایل برای تعویض باتری گلکسی نوت 10 استفاده کنید تا حداقل خیالتان از بابت اورجینال بودن باتری که در موبایلتان نصب می‌گردد راحت باشد.

اطمینان از اورجینال بودن باتری

حالا می‌دانید که نصب باطری های غیر اورجینال در کوشی های موبایل می‌تواند خطرساز باشد و مشکلات متعدد را به همراه آورد. اما سوال مهم بعدی این است که چطور می‌توان از اورجینال بودن باتری که در گوشی نصب می‌شود مطمئن شد؟ آیا راهی برای انجام این کار وجود دارد؟ برای اطمینان از این موضوع توصیه داریم در قدم اول فقط از سرویس مراکز تعمیرات موبایلی استفاده کنید که قابل اعتماد هستند! به هیچ عنوان تعویض باتری گوشی خود را به تعمیرکاران ناشناس واگذار ننمایید چون مطمئن باشید از هر روشی برای کسب سود بیشتر استفاده خواهند کرد و ممکن است شما در این بین متضرر شوید.

برخی از مراکز تعمیرات تخصصی گوشی های موبایل در قبال تعمیراتی که روی گوشی انجام می‌دهند گارانتی و تضمین ارائه می‌نمایند! در برخی مراکز دیگر هم ممکن است در ازای اورجینال بودن باتری و قطعات تعویض شده موبایلتان تضمین اورجینال بودن ارائه شود. استفاده از خدمات اینگونه مراکز می‌تواند گزینه عالی برای تعویض باتری گلکسی نوت 10 یا انجام دیگر تعمیرات حساس روی این گوشی و دیگر اسمارتفون های رده بالا و حساس باشد. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس علاوه بر دریافت کمترین هزینه تعمیرات، در قبال کیفیت تعمیر و اورجینال بودن باتری نصب شده در دستگاه هم تضمین ارائه می‌شود.

تعویض باتری گلکسی نوت 10 با قیمت ارزان

آداک فیکس و تعویض باتری گلکسی نوت 10

اگر می‌خواهید باطری گوشی سامسونگ Galaxy Note 10 خودتان را اطمینان کامل تعویض کنید و هیچ جای نگرانی از بابت کیفیت باطری و اورجینال بودن آن نداشته باشید، مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس این امکان را برایتان فراهم می‌کند. علاوه بر این مزیت های دیگری هم وجود دارند که شما با بکارگیری خدمات این مرکز می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید. به عنوان مثال تعمیرات گوشی در این مرکز با صرفا کمترین هزینه و قیمت انجام می‌شود و برای انجام تعمیرات هم از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا استفاده خواهد شد تا تمام استانداردهای لازم رعایت شوند و بهترین نتیجه تعمیرات قابل دستیابی باشد.

کارشناسانی که در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس فعال هستند هم از مجرب ترین کارشناسان کشور محسوب می‌شوند و در دوره های اختصاصی و جدید تعمیرات تخصصی سامسونگ و آیفون شرکت کرده‌اند. ضمنا فراموش نکنید که آداک فیکس در قبال کیفیت تعمیرات موبایل مشتریان خود و همچنین اورجینال بودن قطعات نصب شده در گوشی آن ها ضمانت ارائه می‌کند. پس با خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید تعویض باتری گلکسی نوت 10 را با اطمینان خاطر انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش تلفنی یا مشاوره رایگان با شماره 02177921002 تماس حاصل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه