تعویض باتری گوشی های سامسونگ با ضمانت

  • تاریخ انتشار : تیر ۳۱, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

تمام گوشی های موبایل به مرور زمان با مشکل کاهش قدرت و کیفیت شارژدهی باتری رو به رو می‌شوند و تعویض این قطعه در آن ها الزامی خواهد شد. طبیعتا گوشی های شرکت سامسونگ هم از این قاعده مستثنا نیستند. در ادامه این مطلب بیشتر در مورد تعویض باتری گوشی های سامسونگ و سرویس مرکز تعمیرات آداک فیکس صحبت می‌کنیم. با آداک فیکس همراه باشید.

دلیل افت قدرت شارژدهی باتری

قبل از اینکه در رابطه با تعویض باتری گوشی های سامسونگ صحبت کنیم بهتر است به صورت خیلی مختصر مروری بر ماهیت باتری هایی داشته باشیم که این روزها در گوشی های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند و بدین ترتیب دلیل افت قدرت شارژدهی باتری گوشی های موبایل را برایتان مشخص کنیم. حتما شما هم این موضوع را حس کرده‌اید که گوشی های موبایل در چند هفته یا ماه های ابتدایی که خریداری می‌شوند، قدرت نگهداری شارژ بالاتری دارند اما به مرور و بعد از چند ماه این قدرت افت می‌کند و اصطلاحا شارژ باطری گوشی زودتر خالی می‌شود!

درست است که روش هایی برای تقویت شارژدهی باتری گوشی ها وجود دارد اما بعد از چند ماه حتی این روش ها هم نمی‌توانند کمکی به بهبود شرایط کنند و قدرت شارژدهی باطری موبایل را افزایش دهند. دلیل این مسئله دقیقا با ماهیت و ساختار باطری هایی ارتباط دارد که این روزها در اسمارتفون های گوناگون از قبیل گوشی های شرکت سامسونگ، اپل، هوآوی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این باتری ها که لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری هستند به تدریج و به مرور زمان ظرفیت اصلی خودشان را از دست می‌دهند و با افت ظرفیت رو به رو خواهند شد و بدین ترتیب توان خود در تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را از دست خواهند داد.

به عنوان مثال اگر باتری گوشی شما ظرفیت اسمی 3000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد، به مرور زمان این ظرفیت افت خواهد کرد و شاید بعد از چند ماه ظرفیت واقعی باطری موبایل شما به 2600 میلی آمپر ساعتی ا حتی کمر از آن برسد. در اینجاست که مشکل شارژدهی باطری گوشی و زود خالی شدن آن نمایان می‌شود و تعویض باتری گوشی های سامسونگ ، اپل، هوآوی و غیره الزامی می‌گردد. بنابراین اگر قدرت نگهداری شارژ باطری موبایل شما افت کرده و به حدی رسیده که آزاردهنده است باید تعویض آن را در دستور کار قرار دهید و متاسفانه هیچ راهی هم برای فرار از وقوع این حالت نخواهید داشت. اما چه نکاتی باید در تعویض باطری موبایل سامسونگ مورد توجه قرار گیرند؟ در ادامه بیشتر به صحبت در مورد این موضوع و سایر موارد مرتبط با تعویض باتری گوشی های موبایل می‌پردازیم.

تعویض باتری گوشی های سامسونگ با ضمانت

بهترین زمان برای تعویض باتری گوشی های سامسونگ

یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران مطرح می‌کنند این است که بهتری زمان برای تعویض کردن باطری موبایل سامسونگ چه زمانی خواهد بود؟ به طور متوسط و میانگین عمر مفید باتری های لیتیوم یونی و پلیمری مابین 1.5 الی 2 سال است و له سیکل های شارژی بستگی دارد که آن ها در یک بازه زمانی مشخص طی می‌کنند هرچقدر سیکل های شارژ بیشتری طی شود، ظرفیت اسمی باتری با سرعت باتری کاهش می‌یابد و در نتیجه تعویض باتری هم باید زودتر انجام شود. اما بهترین زمان برای تعویض باتری گوشی های سامسونگ موقعی است که شما احساس کنید، وضعیت نگهداری شارژ باطری موبایلتان حالتی آزاردهنده‌ای پیدا کرده است!

به عنوان مثال اگر حداقل دو یا سه مرتبه در روز مجبور به اتصال گوشی به شارژر شوید، مطمئن باشید که بهترین زمانی برای تعویض باطری موبایل شما فر رسیده است. برخی از علائم و نشانه های خاص هم می‌توانند در این راستا مهم و حائز اهمیت باشند. به عنوان مثال اگر شارژ باطری گوشی شما ناگهان خالی می‌شود یا مشکلاتی مثل ریستارت شدن خودکار در موبایل شما به وجود آمده و با سایر علائم و نشانه های عجیب این چنینی رو به رو شده‌اید و مدت زمان طولانی هم هست که باطری گوشی را تعویض نکرده‌اید، زمان مناسب برای انجام این کار فرا رسیده و باید این تعمیر را در دستور کار قرار دهید.

پس در یک جمع‌بندی کلی می‌توان اینطور گفت که بهترین زمان برای تعویض کردن باطری گوشی های موبایل زمانی است که کاربر شخصا احساس کند شارژدهی باطری گوشی وی خیلی ضعیف شده و وضعیت آزاردهنده‌ای دارد. متاسفانه در اغلب گوشی های امروزی به دلیل بهره‌مندی از بدنه یکپارچه، تعویض باتری فقط باید به سدت تعمیرکاران مجرب انجام پذیرد و نمی‌توان تعویض باطری را شخصا انجام داد. این موضوع در حالیست که اغلب گوشی های قدیمی تر از باتری های جداشدنی بهره می‌بردند و کاربر با آزاد کردن قاب پشت گوشی قادر به تعویض باطری بود.

اهمیت نصب باتری اورجینال در گوشی سامسونگ

مهمترین نکته‌ای که باید در تعویض باتری گوشی های سامسونگ یا هر گوشی دیگری به آن توجه ویژه داشته باشید مربوط به اورجینال بودن باطری می‌شود. متاسفانه بازار آزاد تعمیرات موبایل به گونه‌ایست که اصلا نمی‌توان به صحبت های یک تعمیرکار در مورد اورجینال بودن باطری که قرار است روی گوشی نصب شود اطمینان کرد چون احتمال دارد حتی خود تعمیرکار هم قربانی یک سوء استفاده شده باشد و باتری های غیر اورجینال به عنوان اورجینال به او فروخته شوند. اما چرا اورجینال بودن باطری تا این اندازه حائز اهمیت است؟

باتری منبع تغذیه گوشی محسوب می‌شود و انرژی مورد نیاز تمام قطعات موبایل با باطری تامین می‌شوند. زمانی که باطری اورجینال نباشد، ممکن است در انتقال انرژی به دیگر قطعات سخت افزاری اختلال هایی ایجاد گردد. همچنین اگر در ساخت باطری استاندارد های ایمنی و محافظتی خاصی رعایت نشوند، آن باتری امنیت خود برای استفاده را از دست خواهد داد و با بکارگیری آن در گوشی ریسک های بسیار بزرگی برای کاربر به وجود می‌آید که احتمال انفجار و آتش گرفتن باطری و گوشی یکی از این احتمالات است. از سمت دیگر باطری های غیر اورجینال طول عمر کوتاهی دارند و ظرفیت آن ها خیلی سریع تر از باتری های اورجینال کم می‌شود.

تعویض باتری گوشی های سامسونگ با ضمانت

بنابراین احتمال دارد شما امروز باتری گوشی خود را تعویض کنید و بعد از نصب یک نمونه غیر اورجینال در موبایلتان، ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی (حدود چند هفته) دوباره قدرت شارژدهی باطری گوشی موبایلتان به همان وضعیت نامطلوب پیشین بازگردد! از دیگر مشکلاتی که بکارگیری باطری های غیر اورجینال در گوشی سامسونگ می‌تواند به همراه داشته باشد باید به داغ شدن بیش از حد بدنه و باتری اشاره کرد که اصلا موضوع خوبی نیست. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی می‌توان اینطور گفت که با نصب باتری غیر اورجینال در گوشی شما عملا هزینه بیخودی را صرف خواهید کرد و ریسک هایی مثل ریسک انفجار و آتش گرفتن گوشی را به جان می‌خرید!

با توجه به این موضوعات مشخص است که مهمترین نکته در تعویض باتری گوشی های سامسونگ یا هر برند دیگری در اورجینال و اصل بودن باطری خلاصه خواهد شد و این موضوع است که باید مورد توجه قرار گیرد. اما چطور از اورجینال بودن باطری مطمئن شویم؟ بدین منظور تنها راه این است که از سرویس مرکز تعمیرات موبایل قابل اعتمادی مثل آداک فیکس استفاده کنید که اورجینال بودن باطری نصب شده در گوشی متقاضیان را تضمین می‌کند و تعمیرات صورت گرفته بر روی گوشی مشتریان را هم با ضمانت کیفیت 30 روزه در اختیارشان قرار می‌دهد. بدین ترتیب خیال متقاضی از بابت هزینه‌ای که پرداخت کرده و کیفیت تعمیرات انجام شده راحت خواهد بود و دیگر جای نگرانی برای وی وجود ندارد.

هزینه تعویض باتری گوشی های سامسونگ

مسئله بعدی که باید در مورد آن صحبت کنیم مربوط به هزینه تعویض باطری موبایل های سامسونگ می‌شود که ذهن خیلی از کاربران را مشغول خود می‌کند. از آنجایی که عموما هزینه انجام تعمیرات گوشی و به ویژه تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ بالاست، اغلب افراد کلا به دنبال تعمیرات موبایل نیستند و تصور دارند که هزینه تعمیر گوشی خیلی بالاست! اما واقعیت این است که هزینه تعویض باتری گوشی های سامسونگ زیاد نیست و حتی در جدیدترین و بالا رده ترین گوشی ها هم هزینه زیادی نخواهد داشت. بخش اصلی هزینه‌ای که در این تعمیر باید پرداخت شود مربوط به خود باتری و خرید نسخه اورجینال آن خواهد بود.

دستمزد تعویض باطری گوشی ها عموما چندان زیاد نبوده و در مجموع این تعمیر از کم هزینه ترین تعمیرات موبایل به شمار می‌رود. با این حال اگر می‌خواهید هزینه تعمیرات گوشی خود و تعویض باطری آن را به حداقل برسانید، می‌توانید از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس استفاده کنید چون در این مرکز کمترین هزینه در ازای انجام تعمیرات از متقاضیان دریافت می‌شود. قیمت های باورنکردنی و کیفیت عالی تعمیرات دو مورد از اصلی ترین نقاط قوت سرویس آداک فیکس است. بنابراین با خدمات این مرکز هیچ جای نگرانی از بابت هزینه تعویض باطری موبایل سامسونگ خود نخواهید داشت.

مهمترین نکات در تعویض باطری گوشی

علاوه بر هزینه، نکات و مسائل دیگری هم وجود دارند که باید در تعویض باتری گوشی های سامسونگ یا هر برند دیگری به آن ها توجه ویژه شود. این نکات مستقیما روی کیفیت و نتیجه تعمیر تاثیرگذار خواهند بود و توصیه داریم اگر قصد تعویض باطری گوشی خورد را دارید حتما به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید. مهمترین این نکات و موارد به شرح زیر هستند:

  • تجربه تعمیرکار: تعمیرکاری که قرار است باطری موبایل شما را تعویض کند باید تجربه کافی در حوزه تعمیرات گوشی داشته باشد و حتما تمام استاندارد ها نکات ریز در حین پروسه تعمیر را رعایت نماید، در غیر این صورت احتمال افزایش استرس روی قطعات سخت افزاری موبایل و آسیب دیدن آن ها یا کاهش عمر مفیدشان زیاد می‌شود. به همین جهت است که همیشه توصیه داریم برای انجام تعمیرات تخصصی گوشی به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید و فقط از خدمات مراکز و تعمیرکاران مجرب استفاده به عمل آورید که حداقل کیفیت تعمیرات خود را گارانتی کنند.
  • لوازم و تجهیزات: بکارگیری لوازم و تجهیزات مناسب و مدرن در حین تعمیر سبب می‌شود که استرس وارد بر قطعات موبایل کاهش یافته و در نتیجه بهترین بازده از تعمیرات دریافت شود. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران هنوز از روش های سنتی در انجام تعمیرات استفاده می‌کنند که اصلا روش های جالبی نیستند و منجر به افزایش استرس وارد بر قطعات سخت افزاری موبایل و گاها حتی آسیب دیدن آن ها خواهند شد. بنابراین حتما از خدمات تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی استفاده کنید که از لوازم و تجهیزات مدرن در تعمیرات موبایل استفاده می‌کنند.

  • اورجینال بودن باتری: در مورد اورجینال بودن باتری و اهمیت آن به طور جامع صحبت کردیم. این موضوع مهمترین مسئله‌ای است که باید در تعویض باتری گوشی های سامسونگ یا هر برند دیگری به آن توجه کنید. برای اطمینان از اورجینال بودن باتری از خدمات مراکزی استفاده کنید که در این قبال گارانتی و تضمین ارائه می‌کنند و صرفا به صحبت های شفاهی تعمیرکار اعتماد نکنید.
  • سرعت عمل: مطمئنا سرعت عمل تعمیرکار هم بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. عموما تعویض باطری گوشی های سامسونگ در صورتی که باطری آن گوشی موجود باشد نباید بیشتر از 4 ساعت طول بکشد. بنابراین قبل از واگذاری گوشی به تعمیرکار حتما در مورد مدت زمان تعمیر هم سوالات خود را مطرح سازید و سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی را دوباره تحویل بگیرید.
  • هزینه و قیمت: در رابطه با هزینه و قیمت هم پیش از این صحبت هایی داشتیم و گفتیم که خوشبختانه هزینه تعویض باتری گوشی های سامسونگ در مجموع زیاد نیست و نسبت به سایر تعمیرات رایج گوشی موبایل از قبیل تعمیر ال سی دی به مراتب کم هزینه تر محسوب می‌شود.

با توجه کردن به نکات فوق و در نظر گرفتن آن ها شما قادر خواهید بود که یک تعمیر کاملا مطمئن را روی گوشی انجام دهید و باتری موبایل سامسونگ خودتان را با اطمینان خاطر تعویض نمایید. مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌تواند یکی از بهترین مراکزی باشد که انجام این تعمیرات را برای شما مقدور می‌سازد. با استفاده از خدمات این مرکز هم از تضمین 30 روزه کیفیت خدمات بهره‌مند خواهید شد و هم از تضمین اورجینال بودن باطری بهره‌مند می‌شوید.

آداک فیکس و تعویض باتری گوشی های سامسونگ

اگر می‌خواهید باتری موبایل سامسونگ خودتان را با اطمینان کامل تعویض کنید و در عین حال شاهد انجام یک تعمیر سریع، مطمئن و کم هزینه باشید، مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس این امکان را برایتان فراهم می‌سازد. با سرویس این مرکز قادر خواهید بود که ظرف چند ساعت باطری گوش خود را تعویض کنید. تعویض باتری در آداک فیکس با ارائه تصمیم 30 روزه کیفیت تعمیرات و همچنین ضمانت اورجینال بودن قطعات انجام می‌گیرد. کارشناسان این مرکز از مجرب ترین تعمیرکاران کشور هستند و تعمیرات تخصصی گوشی های موبایل را با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌دهند.

بنابراین با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی آداک فیکس قادر می‌توانید یک تعمیر کاملا مطمئن را تجربه نمایید. فراموش نکنید هزینه تعمیرات هم در این مرکز با پایین ترین تعرفه ممکن دریافت می‌شود و این امر به شدت روی کاهش هزینه های تعمیر تاثیرگذار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی دقیق در مورد خدمات آداک فیکس و مشاوره رایگان در این زمینه کافیست با شماره 02177921002 تماس حاصل کنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید. در صورت تمایل مبنی بر انجام تعمیرات، تحویل گوشی از شما و پس فرستادن آن بعد از تعمیرات می‌تواند با پیک رایگان آداک فیکس انجام گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه