تعویض باتری آیفون 7 با ضمانت در آداک فیکس

  • تاریخ انتشار : تیر ۱, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

اگر از کاربران آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) هستید و بنا به هر دلیل نیاز به تعویض باتری گوشی خودتان را دارید، به هیچ عنوان انجام این کار را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید! متاسفانه نمونه های تقلبی و بی‌کیفیت باطری های اپل در بازار عرضه شده‌اند و ارگ این نمونه ها در گوشی شما بکار بروند نتیجه مطلوبی نخواهند داشت. با خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل اپل آداک فیکس می‌توانید تعویض باتری آیفون 7 را با ضمانت اورجینال بودن و کیفیت تعمیر انجام دهید. در ادامه بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد.

بهترین زمان برای تعویض باتری آیفون 7

قبل از اینکه در رابطه با نکات مهم و سایر جزئیاتی صحبت کنیم که باید در تعویض باطری آیفون های اپل و iPhone 7 به آن دقت شود بهتر است به یک سوال مهم که در ذهن خیلی از کاربران ایجاد شده اشاره داشته باشیم. بهترین زمان برای تعویض باتری آیفون 7 چه زمانی است؟ همانطور که می‌دانید باطری های لیتیوم یونی و پلیمری که در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند به مرور زمان با افت کیفیت شارژدهی مواجه می‌شوند و بخشی ظرفیت اسمی و اصلی خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل است که همیشه به مرور زمان شما احساس می‌کنید قدرت شارژدهی باطری موبایلتان کم و کمتر می‌شود.

عموما این افت کیفیت شارژدهی و ظرفیت اسمی باتری گوشی ها تا مرحله خاصی ادامه پیدا می‌کند و سپس باتری گوشی به وضعیتی دچار خواهد شد که عملا بازده مفید خودش را از دست می‌دهد و خیلی زود به زود خالی می‌شود. در این شرایط اصطلاحا گفته خواهد شد که باتری گوشی فاسد شده یا عمر مفید آن به پایان رسیده است. به عقیده ما بهترین زمان برای تعویض باتری آیفون 7 همین موقع است! عموما در حالت عادی این وضعیت بعد از 1 الی 1.5 سال استفاده از گوشی iPhone 7 رخ می‌دهد اما با توجه به برخی شرایط و اصول مراقبت و نگهداری باتری آیفون ها می‌تواند زودتر یا دیرتر هم اتفاق بیفتد.

خوشبختانه وفتی عمر مفید یک باتری لیتیوم یونی یا پلیمری به پایان می‌رسد، شما به عنوان کاربر گوشی کاملا متوجه این امر خواهید شد. در اینگونه مواقع ممکن است مجبور شوید همواره شارژر گوشی خودتان را حمل کنید و در طول 24 ساعت 2 یا 3 بار و حتی بیشتر گوشی خود را به شارژ بزنید. همچنین خالی شدن ناگهانی شارژ باتری هم از دیگر نشانه هایی است که می‌تواند خبر از فاسد شدن باتری گوشی و به سر آمدن عمر مفید آن دهد. بنابراین اگر این نشانه ها را در باطری موبایل آیفون خود مشاهده کردید، زمان مناسب برای تعویض باطری فرا رسیده است. توصیه داریم تا حد ممکن گوشی را با باطری فاسد شده مورد استفاده قرار ندهید چون زمانی که باطری به این حالت دچار می‌شود به مراتب آسیب‌پذیرتر خواهد شد و احتمال بروز حوادثی مثل تورم، انفجار و غیره در آن بیشتر می‌شوند.

تعویض باتری آیفون 7 با ضمانت در آداک فیکس

اطمینان از اورجینال بودن باتری

همانطور که در مقاله “نکاتی که باید در تعویض باتری موبایل به آن ها توجه شود!” اشاره کرده بودیم، یکی از مهمترین نکاتی که باید در تعویض باتری آیفون 7 به آن توجه کنید مربوط به اورجینال بودن باتری می‌شود که قرار است روی گوشی نصب شود. متاسفانه نمونه های تقلبی خیلی زیادی از باطری آیفون ها در بازار عرضه شده‌اند و خیلی از تعمیرکاران آگاهانه یا ناآگاهانه از این باطری های فیک و تقلبی در گوشی های مشتریان استفاده می‌کنند. زمانی که یک باطری تقلبی در گوشی اپل نصب شود به هیچ عنوان نمی‌تواند بازدهی مشابه با باطری اصل و اورجینال گوشی را داشته باشد و به جای اینکه عمر مفید آن در 1 الی 2 سال تمام شود، ظرف چند ماه این اتفاق رخ می‌دهد و دوباره کاربر ملزم به تعویض باطری گوشی خواهد شد.

نکته بعدی این است که در ساخت و تولید باطری های تقلبی به مسائل ایمنی اهمیتی داده نمی‌شود و این امر ریسک بروز حوادث عجیبی مثل آتش گرفتن باتری، انفجار آن و متورم شدنش را افزایش می‌دهد. از سمت دیگر وقتی از باطری بی‌کیفیتی در گوشی استفاده شود، استرس وارد بر دیگر قطعات به دلیل نوساناتی که از سمت تامین کننده انرژی (باتری) ایجاد شده افزایش پیدا می‌کند و این مسئله حتی می‌تواند به دیگر قطعات سالم و اصلی موبایل از قبیل ال سی دی، برد، آی سی های آن و غیره هم آسیب بزند. بنابراین اگر قصد تعویض باتری آیفون 7 خود را دارید مطمئن شوید که یک باطری جدید اورجینال در آن نصب می‌گردد.

اما چطور از این بابت اطمینان حاصل کنیم؟ بدین منظور باید از سرویس تعمیرکاران و مراکز تعمیری استفاده کنید که در قبال سرویس خود ضمانت یا گارانتی ارائه می‌کنند. زمانی که گارانتی کتبی مبنی بر اورجینال بودن باطری گوشی ارائه شود، طبیعتا خیال شما از بابت کیفیت باطری و اصل بودن آن هم راحت خواهد بود. به هیچ عنوان به هر تعمیرکاری برای تعویض باطری آیفون های اپل اعتماد نکنید چون متاسفانه روش های زیادی برای سوء استفاده از اعتماد مشتریان وجود دارد که توسط برخی از تعمیرکاران سودجو در بازار آزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعویض باتری آیفون 7 با ضمانت در آداک فیکس

تجربه تعمیرکار و اهمیت آن

یکی دیگر از اصلی ترین دلایلی که به موجب آن تاکید داریم از سرویس مراکز تعمیرات معتبر برای تعویض باطری آیفون استفاده کنید مربوط به تجربه تعمیرکاران و تجهیزاتی می‌شود که آن ها مورد استفاده قرار می‌دهند. در تعمیر آیفون های اپل باید استانداردهای خاصی رعایت شوند و اصولی از پیش تعیین شده‌ای پیاده‌سازی گردد تا استرس وارد بر دیگر قطعات در حین تعمیرات به حداقل برسد. همچنین استفاده از ابزارها و تجهیزات تعمیر مناسب هم در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نباید برای تعمیر کردن آیفون های اپل از تجهیزات قدیمی و ابزار زور استفاده کرد! متاسفانه خیلی از تعمیرکاران اصلا به این موضوع توجه ندارند!

به همین جهت اکیدا توصیه داریم تعمیرات آیفون را فقط به مراکز تعمیر تخصصی واگذار کنید که در این زمینه تجربه و پیش‌زمینه مناسبی داشته باشند و از ابزارها و تجهیزات مدرن استفاده کنند. بدین ترتیب علاوه بر اینکه خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته در دستگاه راحت می‌شود، مطمئن خواهید بود که دیگر قطعات گوشی شما هم آسیبی نمی‌بینند. بارها دیده شده که یک تعمیرکار کم تجربه و غیر حرفه‌ای به دلیل عدم رعایت نکات مهم در تعمیرات آیفون و عدم استفاده از ابزارهای مناسب، نه تنها تعمیر اصلی گوشی را به درستی انجام نمی‌دهد بلکه به دیگر قطعات آن هم آسیب وارد می‌کند!

بنابراین به هیچ وجه تعویض باتری آیفون 7 یا هر تعمیر دیگری که قرار است روی آیفون های اپل صورت گیرد را به هر تعمیرکار کم تجربه‌ای واگذار نکنید و حتما به تجربه تعمیرکار توجه داشته باشید. یک تعمیرکار خوب می‌تواند تضمین کننده کیفیت بهتر تعمیرات در موبایل شما باشد. با استفاده از سرویس مرکز تعمیرات تخصصی اپل آداک فیکس می‌توانید تمام تعمیرات تخصصی موبایل های اپل را با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و ضمانت انجام دهید. کارشناسان این مرکز از با تجربه‌ترین و خبره‌ترین تعمیرکاران کشور هستند. در بخش بعد بیشتر در مورد سرویس آداک فیکس صحبت خواهیم کرد.

تعویض باتری آیفون 7 در آداک فیکس

اگر می‌خواهید یک تعمیر کاملا مطمئن و بدون دردسر روی گوشی آیفون شما انجام شود، می‌توانید از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل اپل آداک فیکس استفاده کنید. تعویض باتری آیفون 7 در این مرکز با ارائه ضمانت اورجینال بودن باتری و همچنین تضمین 30 روزه کیفیت تعمیرات صورت می‌پذیرد. برخی از مزیت هایی که با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید شامل موارد زیر می‌شوند:

تعویض باتری آیفون 7 با ضمانت در آداک فیکس

  • تضمین کیفیت تعمیر: همانطور که اشاره شد تمام تعمیراتی که در مرکز آداک فیکس روی گوشی مشتریان عزیز انجام می‌شوند دارای 30 روز گارانتی کیفیت هستند و در صورتی که در این بازه زمانی مشکی برای گوشی مشتری به وجود آید، رفع آن به طور رایگان انجام خواهد شد.
  • تضمین اورجینال بودن قطعه تعویضی: در آداک فیکس فقط از قطعات اورجینال استفاده می‌شود، مگر اینکه مشتری برای کاهش هزینه تعمیرات شخصا درخواست نصب قطعات غیر اورجینال را ارائه کند. بنابراین وقتی تعویض باتری آیفون 7 خود را به کارشناسان این مرکز واگذار کنید می‌توانید از ضمانت اورجینال بودن این قطعه بهره‌مند شوید و مطمئن باشید که یک باتری با کیفیت و اصل در گوشی شما نصب شده است.
  • تعمیرکاران با تجربه: تعمیرکارانی که در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل آداک فیکس فعالیت دارند و تعمیرات گوشی های مشتریان عزیز را انجام می‌دهند از با تجربه‌ترین تعمیرکاران کشور هستند. بنابراین وقتی تعمیر گوشی شما به دست آن ها صورت پذیرد، کیفیت تعمیرات تضمین شده خواهد بود.
  • تجهیزات مناسب: استفاده از تجهیزات و ابزارهای تعمیر مناسب منجر می‌شود که گوشی با رعایت تمام استانداردهای لازم تعمیر شده و بهترین نتیجه تعمیر قابل دستیابی باشد. این نکات و استانداردها با بکارگیری تجهیزات مدرن و مناسب در آداک فیکس رعایت می‌شوند تا بهترین نتیجه کیفی در تعمیرات موبایل مشتریان به دست آید.
  • هزینه مناسب: آخرین موردی که به عنوان یکی دیگر از بهترین مزیت هایی بکارگیری سرویس آداک فیکس باید به آن اشاره کنیم مربوط به هزینه تعمیر می‌شود. در این مرکز تعمیرات تخصصی آیفون با قیمت و هزینه باورنکردنی قابل انجام است و شما می‌توانید با بهره‌گیری از سرویس آداک فیکس هزینه تعمیرات گوشی خود را به حداقل مقدار ممکن برسانید.

موارد فوق تنها بخشی از اصلی ترین مزیت هایی هستند که با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تخصصی موبایل  آداک فیکس می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید. بنابراین اگر می‌خواهید تعویض باتری آیفون 7 خود را با اطمینان کامل از کیفیت تعمیرات و نتیجه نهایی انجام دهید و همچنین کمترین هزینه را هم در این قبال پرداخت کنید، سرویس آداک فیکس بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 77921002 تماس حاصل کنید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه