تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 و روش‌های تشخیص گلس اصلی از فیک

  • تاریخ انتشار : بهمن ۲۲, ۱۳۹۹
  • تعداد نظرات : 0

نیاز به تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 دارید؟

 

تعویض گلس صفحه موبایل سامسونگ S7 می‌تواند در برخی مواقع هزینه‌های تعمیر گوشی شما را به شدت کاهش دهد. در برخی موارد، که ضربه وارده به گوشی شما خیلی محکم نیست، ممکن است تنها گلس ال سی دی شما بشکند و آسیبی به تاچ و خود ال سی دی وارد نکند. در این زمان شما می‌توانید به راحتی، این قطعه را عوض کنید تا در هزینه‌های تعمیر آن صرفه‌جویی کنید. در ادامه این مطلب تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 را بیان می‌کنیم.

 

منظور از تعویض گلس ال سی دی چیست؟

روی صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ S7، لایه‌ای به عنوان محافظ نصب می‌شود که به آن گلس ال سی دی نیز می‌گویند. این قطعه، در واقع لایه‌ای مابین ال سی دی گوشی و فضای بیرونی آن است که معمولا ضد خش می‌باشد. البته باید بدانید که این لایه‌ با گلس محافظی که توسط کاربران بر روی صفحه نمایش گوشی‌ها نصب می‌شود کاملا متفاوت است و به صورت یکپارچه و توسط سازنده با صفحه نمایش بر روی دستگاه پرس می‎‌شود. در ادامه مطلب، روش تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 را بیان می‌کنیم.

منظور از تعویض گلس، دقیقا تعویض همین قطعه می‌باشد که باید توسط متخصصین و دستگاه‌های مخصوص آن انجام شود. در واقع تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 بسیار حساس است و هر گونه اشتباه و لغزش در آن می‌تواند موجب آسیب رسیدن به کل تاچ ال سی دی شما شود.

تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 در چه شرایطی انجام می‌شود؟

گلس صفحه نمایش، قطعه‌ای است که بر روی ال سی دی دستگاه پرس می‌شود و جزئی از مجموعه تاچ ال سی دی به حساب می‎آید. اما شاید برای شما هم این سوال به وجود بیاید که تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 چگونه است و چه زمان باید برای این منظور اقدام کرد؟

تعویض این قطعه تنها در شرایطی خاص انجام می‎‌شود و می‌تواند در این شرایط خاص، نقش یک ناجی را برای کیف پول شما داشته باشد. در برخی موارد ممکن است، ضربه وارد شده به گوشی شما در حدی نباشد که به تاچ ال سی دی آن آسیبی برساند و تنها باعث ایجاد شکستگی و یا خط و خش بر روی گلس صفحه گوشی شما شود. در این زمان، تاچ گوشی شما به خوبی کار می‌کند و ال سی دی نیز محتوا‌ها را بدون هیچ مشکلی نمایش می‌دهند. در این حالت، کاربر می‌تواند به راحتی از گوشی خود استفاده کند و برای تعمیر آن، تنها باید گلس گوشی را تعویض کند.

تعویض گلس موبایل سامسونگ S7

برای تعویض گلس موبایل سامسونگ S7، علاوه بر داشتن مهارت، باید از دستگاه‌های مخصوصی استفاده کنید، زیرا این قطعات بر روی ال سی دی گوشی شما حک شده‌اند و برای جداسازی و همچنین پرس کردن گلس جدید، باید از دستگاه‌های خاصی استفاده کرد. این کار تنها با استفاده از این دستگاه‌ها انجام می‎شوند، به همین دلیل اگر تعمیرکاری این دستگاه را نداشته باشد، ممکن است به شما بگویید که لازم است کل تاچ ال سی دی تعویض شود. آداک فیکس به شما کمک می‌کند تا بتوانید گلس گوشی خود را به راحتی و با کمترین هزینه تعویض کنید.

تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 نیازمند دقت بسیار زیادی می‌باشد و به همین دلیل، باید زمان زیادی را برای تعمیر آن صرف کنید تا به درستی انجام شود. عجله در انجام این کار می‌تواند باعث آسیب رسیدن به سایر بخش‌های گوشی شما شود و حتی تاچ ال سی دی گوشی شما را به طور کامل از کار بیندازد. برای جدا کردن گلس گوشی، لازم است تا موبایل را برای چند ساعت درون دستگاه‌های خاصی قرار دهید. همچنین برای پرس کردن مجدد گلس بر روی گوشی نیز باید طبق همین روال، گوشی را برای چند ساعت داخل دستگاه قرار دهید. به طور میانگین، تعمیر گلس یک گوشی سامسونگ S7 چیزی در حدود یک الی دو روز زمان می‌برد.

تشخیص اصل و یا فیک بودن گلس موبایل سامسونگ S7

برای تشخیص اصل و یا فیک بودن گلس صفحه نمایش، چندین راه مختلف وجود دارد که در ادامه مهم‌ترین آن را بیان می‌کنیم. کیفیت و شفافیت تصویر اولین تفاوتی است که بین گلس‌های اصل و تقلبی وجود دارد. در واقع دو گلس اصلی و فیک، در ظاهر با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی ندارد و برای تشخیص بین آن‌ها، باید از روش مقایسه‌ای استفاده کنید.

در این روش، باید از یک گوشی تعمیر شده به همراه یک گوشی سالم استفاده کنید. اولین فاکتوری که باید آن را بررسی کنید، کیفیت دو گوشی است در نور یکسان است که باید برابر باشید و در صورتی که گوشی تعمیر شده دارای شفافیت و کیفیت پایین‌تری بود، می‌توانید مطمئن باشید که از گلس فیک برای تعمیر آن استفاده شده است.

بعد از آن، باید به سراغ حسگرهای تشخیص حرکت انگشت بر روی تاچ بروید و سرعت عملکرد این حسگر را بر روی گوشی خود تست کنید. با بررسی این دو پارامتر و مقایسه آن با گوشی که تا به حال تعمیر نشده است و گلس فابریک دارد، می‌توانید مطمئن شوید که گلس استفاده شده برای تعمیر گوشی شما اصل است یا فیک.

البته روش‌های دیگری هم برای تشخیص گلس اصلی و فیک وجود دارد که بیشتر به درد تعمیرکارها می‌خورد و باید با استفاده از دستگاه مشخص شود. با توجه به سخت بودن تشخیص بین آن‌ها، بهتر است تا از فروشگاهی خرید کنید که تضمین اصل بودن کالا را به شما بدهد. فروشگاه آداک فیکس محصولات خود را با گارانتی‌های مدت‌دار به شما ارائه می‌کند تا از اصلی بودن آن‌ها اطمینان داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب، درباره روش تعویض گلس موبایل سامسونگ S7 با شما صحبت کردیم. امروزه گوشی‌های هوشمند با توجه به نوع طراحی و داشتن صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر، بیشتر از قبل در معرض آسیب رسیدن قرار دارند و خیلی زودتر آسیب می‌بینند و به تعمیر نیاز دارند. اما یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های افراد پس از آسیب دیدن تلفن‌های همراهشان، پیدا کردن یک تعمیرگاه مناسب و معتبر است. به همین دلیل مجموعه آداک فیکس، با ارائه خدمات تخصصی و محصولات اورجینال، بستری را فراهم کرده تا مشتریان به راحتی به مجموعه ما اعتماد کنند و تعمیرات موبایل خود را به کادر مجرب ما بسپارند.

همین حالا فرم مشاوره رایگان با ما را کامل کنید :
حتما بخوانید : تعویض گلس موبایل سامسونگ
به این مطلب امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مشابه